@D.
Jij beweert dat er verschil is tussen slachtoffers van misbruik en slachtoffers van pedofielen, zal ik je erop wijzen wat ze gemeen hebben, dat ze beide slachtoffers zijn, of is jouw definitie van slachtoffer wat positiefs?
Je beweert dat pedofilie niet slecht is voor een kind want dat acht jij niet bewezen, bewijs jij dan maar dat het niet slecht is voor een kind en stop met je omgeving na te praten, vorm je eigen mening en kom zélf ergens mee op de proppen

beetje doen alsof iedereen die het niet met jou eens is geen eigen mening heeft gevormd en dan beweren dat anderen niet open staan voor discussie
Hoe ziet volgens jou een ''normale'' pedofiele relatie eruit dan? Ken je gevallen van een gezonde pedofiele relatie? Jij doet alsof pedofiele een liefdevolle relatie met kinderen willen en het nix met coïtus te maken heeft, wat willen ze volgens jou dan?
Je gaat maar door met vragen waarom mensen iets vinden, kan je het niet bevatten dat mensen sommige dingen gewoon vinden, zoals dat je van kinderen af moete blijven, ow wacht nu kan je weer gaan vragen waarom ik dat vind
Over je voorbeeld van een man die je zomaar op straat in je kont naait, dan ben je idd het slachtoffer van een zedenmisdrijf, het percentage onder de homo's die daadwerkelijk zomaar iemand op straat in zijn kont doet is heel klein maar een homofiel kan met anderen, volwassen homo's die ermee instemmen ook zijn gang gaan, een pedofiel kan dat niet want die wil het liefst of alleen coïtus met kinderen, dat is voor zijn gevoel de enige keus, dat wil hij het liefst maar hij weet dat niet niet mag want het kind weet niet waar hij mee bezig is, is makkelijk beinvloedbaar, je kan ze alles wijsmaken en daar wordt het dus misbruik.
Dan vraag je waarom een pedofiel niet te vertrouwen zou zijn, als je wat ik schreef goed leest zie je dat ik doelde dat ze niet te vertrouwen zijn als het om kinderen en omgaan met kinderen gaat, of vertrouw jij een pedofiel wel met kinderen?
Je zegt dat pedofielen van kinderen houden, alsof dat het enige is, als dat zo was dan zijn zo goed als al onze ouders pedofielen, ze houden namelijk van ons, dat doen pedofielen namelijk

Niet dus. Het verschil zit em in het feit dat pedofielen coïtusuele gevoelens krijgen bij kinderen.
Om het nog helderder voor je te maken:
Definitie pedofilie: Het hebben van een
liefdesverlangen gericht op prepuberale kinderen, dat de voorkeur heeft boven omgang met volwassenen.
Definitie pedocoïtusualiteit:
Coïtusuele omgang tussen een kind en een volwassene.
Zie je de dikgedrukte letters?
Toevoeging:
Letterlijke betekenis: ‘Pedo’ betekent kind en ‘filie’ is afgeleid van het woord ‘philein’, dat beminnen betekent. In de oorspronkelijke betekenis is pedofilie dus ‘het beminnen van kinderen’.
Beminnen is heel wat anders dan houden van, dat weet je toch wel?
Op je vraag of er iets mis is met volwassenen die coïtus willen met kinderen zal ik maar niet ingaan, of misschien wil jij uitleggen waarom er nix verkeerds is aan volwassenen die coïtus willen met kinderen?
Een pedofiel is niet gelijk een kindermisbruiker, of een misdadiger, vandaar dat ik zeg dat die mensen moeten leren met hun gevoelens om te gaan, jij vind dat onzin, wat is dan je alternatief? Ze geen hulp bieden en afwachten of het verkeerd gaat? Ze hebben natuurlijk pas wat verkeerd gedaan als ze echt wat gedaan hebben maar vaak komt niemand misbruik te weten vanwege de schaamte die de slachtoffers meedragen en zo gaan de misbruikers lekker hun gang, ook raar, ze houden toch alleen van die kinderen
Hoop vragen, hoop dat je ze beantwoord, dan snap ik je misschien wat beter