XXL Nutrition

pensioen leeftijd terug van 67 jr naar 65 jr ??

Bezoekers in dit topic

door de overname van . abn /amro door de regering is het nederlandse volk verplicht 2 jaar langer te werken voor de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt word dat was de enige reden om de schuldenlast van de regering op te vangen dit vanaf een bepaald geboorte jaar en daar zit ik in. dus ik ben de lul

Nee
 
ja alles geboren na 1952

door de overname van . abn /amro door de regering is het nederlandse volk verplicht 2 jaar langer te werken voor de pensioen gerechtigde leeftijd bereikt word dat was de enige reden om de schuldenlast van de regering op te vangen dit vanaf een bepaald geboorte jaar en daar zit ik in. dus ik ben de lul

Dat we 2 jaar langer moeten werken klopt

De rest is lulkoek
 
Wat begrijp jij niet aan vergrijzing van de samenleving?

ik begrijp alles van de vergrijzing van de samenleving werk en loop lang genoeg mee om dit te zien gebeuren

ging mij maar om 1 punt die 2 jaar de rest hebben jullie erbij gehaald en boeit totaal niet
 
ik begrijp alles van de vergrijzing van de samenleving werk en loop lang genoeg mee om dit te zien gebeuren

ging mij maar om 1 punt die 2 jaar de rest hebben jullie erbij gehaald en boeit totaal niet

Eddine heeft het al duidelijk genoeg uitgelegd, die bankreden slaat nergens op.
 
dbb ers

help mij even uit mijn droom kan iemand mij even uitleggen toen de ING BANK bankroet ging en de toen huidige minister bos de boel opkocht , en de pensioen gerechtigde leeftijd van 65 jaar naar 67 jaar ging

dit nu terug gedraaid word omdat de bank zijn schulden heeft afbetaald en de huidige directeuren nu tonnen per jaar extra salaris krijgen

of mis ik iets ????

opa

ik begrijp alles van de vergrijzing van de samenleving werk en loop lang genoeg mee om dit te zien gebeuren

ging mij maar om 1 punt die 2 jaar de rest hebben jullie erbij gehaald en boeit totaal niet

Heb je vraag even opnieuw bekeken en blijf bij mijn standpunt: jij bent een echt simpele.
 
Heb je vraag even opnieuw bekeken en blijf bij mijn standpunt: jij bent een echt simpele.

ach beter simpel en lekker leven en doen wat ik wil dan 24 jaar zijn en niet weten of ik met 30 jaar nog leef en hoe ik mijn studieschuld moet afbetalen ..
 
ach beter simpel en lekker leven en doen wat ik wil dan 24 jaar zijn en niet weten of ik met 30 jaar nog leef en hoe ik mijn studieschuld moet afbetalen ..

Geen studieschuld, eigen huis, vast contract en 50k per jaar, say what?
 
ik begrijp alles van de vergrijzing van de samenleving werk en loop lang genoeg mee om dit te zien gebeuren

ging mij maar om 1 punt die 2 jaar de rest hebben jullie erbij gehaald en boeit totaal niet

Al neemt de overheid de shell over, betekent niet dat jij langer moet werken.

Je legt verbanden tussen 2 dingen die niks met elkaar van doen hebben.
 
Al neemt de overheid de shell over, betekent niet dat jij langer moet werken.

Je legt verbanden tussen 2 dingen die niks met elkaar van doen hebben.

ik ga even mijn oprechte excuus maken heb het idd helemaal fout heb het opgezocht en was altijd echt in de veronderstelling dat het gelijk de pensioengerechtigde leeftijd daardoor omhoog ging

dus .. my bad

neemt niet weg dat het nog steeds schandalig is die loonsverhoging maar wettelijk kan en mag het. wel jammer dat weer alleen het bestuur ervan profiteert en het gewone personeel waarschijnlijk niks krijgt

opa
 
Gelukkig werk jij ook niet bij Google.
 
ik ga even mijn oprechte excuus maken heb het idd helemaal fout heb het opgezocht en was altijd echt in de veronderstelling dat het gelijk de pensioengerechtigde leeftijd daardoor omhoog ging

dus .. my bad

neemt niet weg dat het nog steeds schandalig is die loonsverhoging maar wettelijk kan en mag het. wel jammer dat weer alleen het bestuur ervan profiteert en het gewone personeel waarschijnlijk niks krijgt

opa

Ja dat is inderdaad krom, maar zo is er wel meer in de wereld krom. Ik vind het salaris van een middelmatige voetballer schandaliger dan iemand uit de Raad van Bestuur bij een bank. Iemand die grote verantwoordelijkheden draagt en ook privé risico loopt.
Daarnaast worden deze lui (en werkgevers) al keihard gepakt door extra heffingen.
 
Ja dat is inderdaad krom, maar zo is er wel meer in de wereld krom. Ik vind het salaris van een middelmatige voetballer schandaliger dan iemand uit de Raad van Bestuur bij een bank. Iemand die grote verantwoordelijkheden draagt en ook privé risico loopt.
Daarnaast worden deze lui (en werkgevers) al keihard gepakt door extra heffingen.

mee eens heb je wel eens uitgerekend hoeveel werkelijke arbeid een voetballer maakt in de week ??

doe even een schatting

2x trainen op een dag ? 2x 1.5 uur = 3 uur of 1x trainen = 1.5 uur x 5 = 15 uur of 7.5 uur

1a 2 wedstrijden per week = 3 uur

ze komen nog niet aan de 20 uur werkelijke arbeid en dan zoveel miljoen per jaar verdienen
 
Back
Naar boven