AndroidHealthClinic

Per se voedingsschema?

Wesleyy94

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Hallo,

Ik ben 19 jaar, 1.85cm en weeg 77 kg.
Ik zit nu op een lichaamspercentage waarvan ik denk dat hij zelfs nog iets hoger mag. Verder train ik 3 a 4 keer per week.

Nou is mijn vraag, omdat ik nog wat mag aankomen, maakt het uit of ik echt een voedingsschema heb? Of is het al goed als ik aan mijn benodigde koolhydraten/vetten/eiwitten kom?

Mijn doel is dus licht aankomen met vet, maar vooral spier.

je kunt ook gewoon een beetje aanklooien who cares
Maar als je resultaat wil dan is het wel belangrijk dat je de juiste macro's in de juiste verhoudingen binnenkrijgt
Aan jouw de keuze, het is jouw lichaam niet waar?

• Topic Starter Topic Starter
je kunt ook gewoon een beetje aanklooien who cares
Maar als je resultaat wil dan is het wel belangrijk dat je de juiste macro's in de juiste verhoudingen binnenkrijgt
Aan jouw de keuze, het is jouw lichaam niet waar?

Klopt! Maar als ik deze 3 punten in de gaten hou elke dag, dan is een echt voddi gsschema dus niet perse nodig?

Klopt! Maar als ik deze 3 punten in de gaten hou elke dag, dan is een echt voddi gsschema dus niet perse nodig?

Fout, zonder voedingschema gebeurt er geen drol.
Je denkt dat je genoeg eet maar dat is niet waar, heb er ervaring mee.

Maak een voedingschema, ga dingen afwegen en je gaat gainen.

Zonder voedingschema... Niet veel van verwachten geloof me:rolleyes:

Je kunt het ook volgens iifym (www.iifym.com) doen, dan heb je geen vast voedingsschema nodig, maar kan je alles wat je eet invullen op een app of iets dergelijks en zo alsnog de juiste hoeveelheid macro's binnenkrijgen.

Fout, zonder voedingschema gebeurt er geen drol.
Je denkt dat je genoeg eet maar dat is niet waar, heb er ervaring mee.

Maak een voedingschema, ga dingen afwegen en je gaat gainen.

Zonder voedingschema... Niet veel van verwachten geloof me:rolleyes:

Onzin! Ik heb zelf ook geen voedingsschema, ik eet heel de dag door (verantwoord) omdat ik het bij de hand heb. Tuurlijk is het overzichtelijker als je een schema hebt maar je kunt het ook in je bovenkamer opslaan.

Bedankt voor de reacties!

Laatst bewerkt:
Onzin! Ik heb zelf ook geen voedingsschema, ik eet heel de dag door (verantwoord) omdat ik het bij de hand heb. Tuurlijk is het overzichtelijker als je een schema hebt maar je kunt het ook in je bovenkamer opslaan.

En je weegt dingen ook af?

Tuurlijk er zullen uitzonderingen zijn, maar ik ben ervan overtuigd als je goed wil groeien en weten wat je binnen krijgt, maak een schema.

Kost even wat tijd de 1e keer maar dan heb je ook wat!

En je weegt dingen ook af?

Tuurlijk er zullen uitzonderingen zijn, maar ik ben ervan overtuigd als je goed wil groeien en weten wat je binnen krijgt, maak een schema.

Kost even wat tijd de 1e keer maar dan heb je ook wat!

Nee ik weeg niks af, ik meet daarentgen wel mijn spieren op.
Ik hou persoonlijk niet van schema's, vind ik iets te dwingend.
Als ik echt proffesioneel zou willen worden zou ik daar wel over na moeten denken.

Thx allemaal

Ik zal voortan alles bijhouden met een app, ook al zal het moeilijk zijn soms om alles af te wegen.

zorg dat je meer kennis krijgt in de (jouw) sport het is in je voordeel.
Je bent jong en kunt maximaal presteren en gainen als je weet hoe. SUCCES

Nee ik weeg niks af, ik meet daarentgen wel mijn spieren op.
Ik hou persoonlijk niet van schema's, vind ik iets te dwingend.
Als ik echt proffesioneel zou willen worden zou ik daar wel over na moeten denken.

Het zou misschien geen groot verschil zijn.

Maar als jij weegt/meet wat je eet heb je een beter beeld van wat je binnenkrijgt.
Paar maand geleden deed ik het ook nog zonder voedingschema, en sinds ik daarmee begonnen ben heb ik toch aardig wat progress gemaakt.

Het zou misschien geen groot verschil zijn.

Maar als jij weegt/meet wat je eet heb je een beter beeld van wat je binnenkrijgt.
Paar maand geleden deed ik het ook nog zonder voedingschema, en sinds ik daarmee begonnen ben heb ik toch aardig wat progress gemaakt.

Voor iedereen verschillend, wat jij op een papiertje/digitaal hebt staan, heb ik in m'n bovenkamer zitten.

Terug
Naar boven