MuscleMeat

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
B&F, kunnen jullie ook een high calorie bar maken?
Zou dat wel fijn vinden, de bar is lekker, maar 205 kcal is niet zoveel :D

B&F, kunnen jullie ook een high calorie bar maken?
Zou dat wel fijn vinden, de bar is lekker, maar 205 kcal is niet zoveel :D
Je bent me voor. We zijn bezig met een massa-reep. Echter kost het iets meer tijd en zoeken we naar iets unieks, lekkers, voedzaam en goede voedingswaarden. Het is dus in productie!

Ralf

Top, als ie er is zal ik hem wel reviewen :D

Ik heb nog nooit die cocos geprobeerd... :(

Cocos is mijn favo! Steel ze altijd van mn vrouwtje :p Deed ze bij mij ook. Payback!!
Ideaal voor tussendoor. Heerlijk om te eten en zit er ook niet heel vol van zodat mn next meal er perfect in past.

Cocos en Chocolade Sensation zijn in korte tijd echte toppers geworden van de Perfection Bar. Met vijf heerlijke smaken is er voor iedereen wel een heerlijke smaak. :meal: De Perfection Bar is een goede aanvulling en vol van smaak. Ik zou iedereen deze aanraden als ze zin hebben in een gezond en lekker tussendoortje :)

Ralf

Ik heb hier alle smaken al van geprobeerd (buiten de kokos, ik ben echt geen fan van kokos) en ik moet zeggen dat het geen slechte bar is! Enkel zijn er wel betere bars van smaak (als je er enkele eet op korte tijd lijkt het precies nat karton :p ) en ik vind dat deze perfection bars spijtig genoeg ook iets te hoog zitten in het verzadigde (=slechte) vet...

• Topic Starter Topic Starter
Cocos en Chocolade Sensation zijn in korte tijd echte toppers geworden van de Perfection Bar. Met vijf heerlijke smaken is er voor iedereen wel een heerlijke smaak. :meal: De Perfection Bar is een goede aanvulling en vol van smaak. Ik zou iedereen deze aanraden als ze zin hebben in een gezond en lekker tussendoortje :)

Ralf

Voor me verjaardag steek ik een kaarsje in een chocolat perfection bar als birthday cake :D

Voor me verjaardag steek ik een kaarsje in een chocolat perfection bar als birthday cake :D

haha dat is leuk om te lezen:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

haha dat is leuk om te lezen:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Alleen moet ik dan helaas weer nieuwe bestellen, want was een weekendje weg en had een halve doos mee genomen. OP = OP :D

Hahah jij misbruikt ze echt he :D Zijn ook veel te lekker hoor!

Van de week de chocolade gegeten maar daar was ik niet zo weg van. Had meteen een excuus om gisteren een nieuwe doos kokos te bestellen!

Ik vind de 'normale' chocolade ook niet geweldig tbh.. Maar dat is juist goed, doe ik er langer mee.. :roflol: Volgende keer gewoon weer white choco of banaan voor mij.

Toch apart hoe smaken kunnen verschillen hé. Eigenlijk maar goed ook :D

white chocolate :D

Ik heb de white chocolate nu in huis. Is goed van smaak, maar mijn voorkeur gaat toch naar kokos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven