MuscleMeat

Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nog heel even, dan hebben wel een lekkere vijfde smaak van de Perfection Bar. :)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Defineer "Nog heel even" eens voor mij :D
 
Nieuwe smaak in de succesvolle reeks van de Perfection Bar:

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation :cool:

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nieuwe smaak in de succesvolle reeks van de Perfection Bar:

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation :cool:

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!
[Link niet meer beschikbaar]

Zoals beloofd ben ik de eerste die hem gaat bestellen!
Hopelijk morgen in huis.

Ik laat hier direct weten hoe hij smaakt! :)
 
Nieuwe smaak in de succesvolle reeks van de Perfection Bar:

Naast Banaan, Witte Choco, Strawberry, Kokos nu ook Chocolate Sensation :cool:

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

[Link niet meer beschikbaar]

Eergister banaan en kokos binnengehad en wow wat lekker :eek: Volgende maand banaan, kokos en chocolate bestellen :)!
 
Nou ik had me Perfection Bars Chocolade zaterdag binnen.
Man o man wat hebben jullie je overtroffen.
Die nieuwe chocolade repen smaken net naar Chocolade Taart, echt te goddelijk voor woorden!

Mijn complimenten!

Doosje zal heeel snel op zijn vrees ik :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dankje! We hebben weer een heerlijke smaak weten toe te voegen, waar we ook erg trots op zijn:meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nouuu die moet ik ook proberen :mad: Cocos is trouwens ook echt overheerlijk :D
 
Nou dat is duidelijk, bij de volgende bestelling maar een doosje choco mee bestellen :)
 
Nou dat is duidelijk, bij de volgende bestelling maar een doosje choco mee bestellen :)
Zeker doen. Chocolade Sensation ga je 100% lekker vinden :)

Ralf
 
Maar eens even een doos van 12 bestellen!! Ik ben dan wel niet vaak onderweg, maar ben wel een zoetekauw :D En met de kerstdagen in het vooruitzicht, heb ik toch liever een waardevolle eiwitrijke snack, ipv een kerstkrans met suiker en vet en 2gr proteine :D
 
Maar eens even een doos van 12 bestellen!! Ik ben dan wel niet vaak onderweg, maar ben wel een zoetekauw :D En met de kerstdagen in het vooruitzicht, heb ik toch liever een waardevolle eiwitrijke snack, ipv een kerstkrans met suiker en vet en 2gr proteine :D


Dat is zeker waar! Ik zorg er altijd voor dat ik een Perfection Bar bij de hand heb voor de snelle trek:D! Vooral de nieuwe chocolade smaak vind ik een succes:)

Tim
 
Vandaag de nieuwe smaak Chocolate Sensation binnen, man man man, zonder overdrijven, dit is echt genieten. :eek:
Naar mijn mening smaakt dit beter als een Mars of dergelijke. B&F, een schot in de roos!
 
Vandaag de nieuwe smaak Chocolate Sensation binnen, man man man, zonder overdrijven, dit is echt genieten. :eek:
Naar mijn mening smaakt dit beter als een Mars of dergelijke. B&F, een schot in de roos!
Wow, wat een mooi compliment! Lekkerder dan een Mars en bevat de beste eiwitten :) Hij zit ook vast in mijn stack!

Ralf
 
Vandaag de nieuwe smaak Chocolate Sensation binnen, man man man, zonder overdrijven, dit is echt genieten. :eek:
Naar mijn mening smaakt dit beter als een Mars of dergelijke. B&F, een schot in de roos!

Told you :D
 
Vandaag de nieuwe smaak Chocolate Sensation binnen, man man man, zonder overdrijven, dit is echt genieten. :eek:
Naar mijn mening smaakt dit beter als een Mars of dergelijke. B&F, een schot in de roos!

Hmmm ook zeker bestellen dan volgende week samen met een doos banaan :D
 
chocolate is mjam :D
 
kokos is idd top.!!! Choco moet ik nog proberen...Gauw maar eens een doosje halen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven