XXL Nutrition

Permanent Kuren?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Wat zijn jullie meningen hierover? Non-stop kuren.

En voor ik commentaar krijg zoals ben je zot en/of wil je nog kinderen...
Stel dat je dit zou doen na dat je kinderen hebt gehad. En dat je dan enkele jaren non-stop aan de Test zit, en af en toe nog eens een AAS of 2 erbij doet, maar dat je de basis van Test en/of nog een ander middel blijft doordoen.
Ietwat gelijkaardig als bridgen dus.

Kan. Maar alleen zolang je regelmatig een bloedtest afneemt. Verder hele gezonde levenstijl hebt en ook een lichaam hebt die een deftige resultaat vertoond waar je u tegen zegt. En bij die eerste 2 vallen al heel wat mensen af en bij de laatste zo'n 99%. Dus statistisch gezien een dikke no go

Hangt van veel factors af

Kan heel goed. Als jij af en toe je bloed laat checken dat alles ok is. Geen probleem. Alleen vruchtbaarheid zoals je zelf al zegt.

Bloedtesten zijn erg belangrijk, helemaal als je trt tussen je kuren blijft doen en frequent kuurt.

Volgens mij valt het qua vruchtbaarheid ook wel mee zolang je die 500iu hcg per week blijft nemen.
Het zal vast minder zijn dan dat je natural bent, maar ik geloof niet dat ik nu helemaal onvruchtbaar ben.
Als dit niet het geval is kan je alsnog off gaan, keihard nakuren en vrijwel altijd is het dan wel raak tenzij het aan de vrouw ligt (is wel vaak het geval bij niet zwanger worden)

• Topic Starter Topic Starter
Nja Jaytjuh, hoe ziet zo een nakuur er dan niet uit en voor hoe lang moet je die dan niet doen. Stel dat je 3 jaren on wilt zijn?

Laatst bewerkt:
Nolva alleen is genoeg. Zeker richting de 3maanden. Bloedtests zullen uitwijzen hoe ver je hersteld ben.

• Topic Starter Topic Starter
Buiten de vruchtbaarheid, wat zou er nog problemen kunnen geven?
En stel dat je dat (deels?) zou oplossen met HCG twee maal wekelijks te nemen..Zou je na een tijd b.v. minder effect voelen van 500-750mg Test E p.w.?

En zaadcellen invriezen voor als je dan toch kinderen wilt...moet dat lukken? :p

Je prostaat bijvoorbeeld maar volgens mj is er ook een verhoogde waarde in je bloedonderzoek zodra het daar dreigt fout te gaan.
Daarnaast dingen als bloeddruk, haaruitval etc.

Je prostaat bijvoorbeeld maar volgens mj is er ook een verhoogde waarde in je bloedonderzoek zodra het daar dreigt fout te gaan.
Daarnaast dingen als bloeddruk, haaruitval etc.

Psa waarde inderdaad, maar helaas is deze niet uitsluitend en zul je toch echt af en toe daadwerkelijk je prostaat moeten lagen nakijken.

denk dat het ook sterk afhangt van de leeftijd waarop je hiermee wil beginnen. Ik doe het wel, relatief lage dosis 150mg test pw en sta onder medische controle. Maar ben pas op mn 38e mee begonnen. Side waar ik het meeste last van heb is haargroei op plekken waar ik het niet wil :) en af en toe Acne maar daar ben ik mn hele leven al gevoelig voor geweest.

denk dat het ook sterk afhangt van de leeftijd waarop je hiermee wil beginnen. Ik doe het wel, relatief lage dosis 150mg test pw en sta onder medische controle. Maar ben pas op mn 38e mee begonnen. Side waar ik het meeste last van heb is haargroei op plekken waar ik het niet wil :) en af en toe Acne maar daar ben ik mn hele leven al gevoelig voor geweest.

NL of BE ?

NL/US why?

Alleen met bloedonderzoeken is dit te controleren, per persoon verschillend..
Branch Warren heeft zijn vrouw ook zwanger gekregen terwijl die allebei verreweg van naturel zijn.. en op dat niveau lijkt het me niet dat Branch ooit off is

Doe je dit bij een reguliere internist in NL ?
Ik had namelijk een recept gekregen voor 100mg test e ampullen van Dr Musarella, maar het blijkt dat je die dan alleen bij een of andere apotheek in Amsterdam kan halen omdat het eigenlijk niet mag.
Dus alsnog beetje zinloos, kan ik net zo goed op de zwarte markt blijven kopen snap je

als je constant on bent leef je wss met slechte cholesterolwaardes die op termijn natuurlijk niet goed zijn

Het is een hele stap man.. Zeker als je het zelfstandig doet met enkel een bloedtestje om de zoveel tijd.. ben je wel eens langer dan een jaar on geweest?

als je constant on bent leef je wss met slechte cholesterolwaardes die op termijn natuurlijk niet goed zijn

Als je constant on bent dan móet je gewoon in bovenwaarde van normale testosteron niveau gaan zitten, 150mg test elke week ofzo

---------- Post toegevoegd Tue 22 Nov 2011 om 17:29 ----------

Het is een hele stap man.. Zeker als je het zelfstandig doet met enkel een bloedtestje om de zoveel tijd.. ben je wel eens langer dan een jaar on geweest?

Jouw ervaring ermee?

Terug
Naar boven