AndroidHealthClinic

Personal trainer

Bezoekers in dit topic

petervv

Novice
Lid geworden
4 feb 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
2m02
Massa
69kg
Er zijn heel veel personal trainers in Amsterdam, maar ik wil er eentje die ook helpt met voeding etc. Die ervoor zorgt dat je echt spieren kan opbouwen.
Weet zelf niet hoe die machines in de sportschool werken en ben bang verkeerde beweging te doen en blessure te krijgen of voor schut te staan. Heb echt weinig motivatie om het op te brengen om steeds zelf te gaan, omdat ik niet weet of mijn oefeningen zin hebben/goed zijn etc. Heb ondergewicht en wil spieren opbouwen. Weet iemand goede?
 
YouTube en de sticky topics op dit forum en jebhrje geen trainer nodig. En als je zelf nadenkt en alles uitzoekt leer je er ook wat van
 
Idd veel zelfstudie plegen op het internet. Uit je comfort zone komen, van fouten kun je alleen maar leren
 
De meeste PT's kosten vooral veel geld en hebben vaak een verbazingwekkend gebrek aan kennis. Een enkele uitzondering daar gelaten, maar die zijn vaak erg duur en vol geboekt.

Het komt dus grotendeels op jezelf aan. Gelukkig zijn er een aantal stickies die het je als beginner wat gemakkelijker maken:

Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Sticky - Trainingsprogramma's voor beginners

Sticky - Startersguide voor beginnende sporters


Verder kun je voor de verschillende oefeningen genoeg filmpjes op internet vinden van bijvoorbeeld Alan Thrall, Athlean X of Omar Isuf.
 
hier op het forum zitten wel een paar serieuze pt'rs die hun vak verstaan

die pipo's die in de gemiddelde gym rondlopen zijn nog geen stuiver waard
 
Back
Naar boven