Fitness Seller

Persoonlijk schema thuis beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht dat ik in de draaimolen zat, wordt gewoon duizelig van de draai dat je hieraan probeerde te geven :D

Ik herhaal nogmaals: Jij stelde als eerste dat de bewijslast bij mij ligt, ik stel dat die bij de ander ligt als die stelt dat ik het fout heb.

Die discussie gaan we eerst even afronden, hierin mag je mij overtuigen van mijn ongelijk of gelijk, kies maar. Pas als we hierover consensus hebben gaan we het hebben over een nieuw onderwerp, anders heeft het tenslotte geen nut elkaar proberen te overtuigen.

En dat is de inhoud, maar dat lijk je niet te willen begrijpen.

Wat een vent jij :roflol:
 
Nee, jij draaide het onterecht om. Als iemand zegt dat je fout zit, moeten ze eerst duidelijk maken waarom dat zo is. Dat is een geheel andere situatie dan een onderbouwing vragen waar jij nu van uit lijkt te gaan.

Op dit moment klinkt het alsof iemand tegen mij zegt: Als de weg nat is, heeft het geregend en kan hij niet natgespoten zijn. Op wetenschappelijk vlak, maar ook in onze juridisch systeem wordt er tenslotte eerst een kwalitatieve beschuldiging opgesteld voordat men overgaat op hoor en wederhoor (artikel 19 in het wetboek, artikel 6 in het eu verdrag meen ik). Van Pigeon Chess is dus geen sprake.

Nou, het is geen powerliftschema omdat twee essentiële kenmerken ontbreken:
- het heeft geen focus op de grote drie lifts, maar op vijf lifts. En die aandacht is zelfs oneerlijk verdeeld, aangezien de deadlift nauwelijks geoefend wordt.
- het heeft geen focus op 1 rm's of überhaupt echt lage repranges.

Als je schema die twee kenmerken niet heeft kun je niet spreken van een powerliftschema. Eerder van een gewoon krachtschema. In dit geval dus een krachtschema voor beginners.

Hoezo is het volgens jou dan wel een powerliftschema?

Nu negeer je mijn reactie op je initiële verwijt dat ik ontwijkend reageerde. Uiteraard wil ik nu ook weten of je het daarin eens bent met mij.

Zo ja, dan wil ik best mijn zienswijze met je bespreken, zo nee dan zie ik het nut niet als we de uitkomst toch lekker gaan negeren.

#pigeonchess
 
Je ontwijkt de vragen omdat je geen antwoord hebt. Stop dsn gewoon met posten ipv enineens de andere richting op te gaan.

Verder heb je totaal geen verstand van PL of PL schemas blijkt hier wel uit, je squat zeker ook nog geen 200kg?

Goh, ik zie mijn argumenten anders gewoon staan :windup:

Voor het geval je mijn argumenten echt niet ziet staan, wil je bij A en B even aangeven of je het eens of oneens bent?

A) Als Jan zegt dat je fout zit, moet jan duidelijk maken waarom dat zo.
B) Als de weg nat is, heeft het altijd geregend.

B: de buurman kan ook net de tuin gesproeid hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Je ontwijkt de vragen omdat je geen antwoord hebt. Stop dsn gewoon met posten ipv enineens de andere richting op te gaan.

Verder heb je totaal geen verstand van PL of PL schemas blijkt hier wel uit, je squat zeker ook nog geen 200kg?



B: de buurman kan ook net de tuin gesproeid hebben.

Je doet onterechte aannames, ik neem aan dat dit komt omdat je niet de gehele thread hebt gelezen. Deze twee vragen waren namelijk de kern van de hele discussie, vandaar dat ze niet beantwoord werden. Je antwoord op B was dus onwaar en dat was precies mijn punt en het enige goed antwoord.

Niet lullig bedoeld, maar wat iemand denkt dat ik squat is nog minder interessant dan de tomatenprijs in Afrika.

En als uitsmijter... in deze thread had ik Starx al lang beantwoord, maar Pren had dat niet gezien en hapt zo lekker ^^.

Verder kan ik een antwoord als dat van Pren niet serieus nemen die zegt dat beginners moeten starten met 1 rm en daarbij alleen focus moeten hebben op de drie powerlifts, dan snap je niets van de sport. Zelfs koppige vastgeroeste mannen als Rippetoe doen dat niet. Tuurlijk moet je bekend worden met de bewegingen, maar zelfs pro-golfers trainen meer dan alleen de voor hun sport specifieke bewegingen.
 
Verder kan ik een antwoord als dat van Pren niet serieus nemen die zegt dat beginners moeten starten met 1 rm en daarbij alleen focus moeten hebben op de drie powerlifts,

Jij hebt niet alleen met moeite met antwoord geven op simpele vragen, maar ook met lezen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Lees mijn Sig maar, dat helpt misschien een beetje.
 
Net als dat je geen antwoord geeft op simpele vragen.
 
Net als dat je geen antwoord geeft op simpele vragen.

Dat is nu net het probleem, mensen stellen geen open vragen, maar komen gelijk met verwijten e.d.

Of komen met commentaar en onderbouwen dit niet hint hint hint.

En ik had de vraag waar dit over gaat al beantwoord, als je daarover vervolg vragen hebt kun je die netjes stellen, dan krijg je een net antwoord.
 
Ok, dan wil ik graag vragen of je het volgende wilt toelichten.

Mijn advies is om stronglift 5x5 als inspiratie te nemen, strikt gezien is dat een powerlift programma met een klein beetje focus op massa.

Om welke reden(nen) beschouw je SL5x5 als een powerlift programma met een klein beetje focus op massa?
 
Ok, dan wil ik graag vragen of je het volgende wilt toelichten.

Om welke reden(nen) beschouw je SL5x5 als een powerlift programma met een klein beetje focus op massa?

Eigenlijk ben je al op de verkeerde voet gestart om mij überhaupt nog te mogen vragen tijd te steken in het beantwoorden van jouw vraag, maar zal mij deze ene keer minder principieel opstellen omdat het eigenlijk wel een interessante discussie is.

Kun je onderstaande citaat toelichten zodat duidelijk is wat ik niet goed gelezen zou hebben, dan houd ik daar rekening mee.
Jij hebt niet alleen met moeite met antwoord geven op simpele vragen, maar ook met lezen.

Wat was er voor jou onduidelijk aan mijn eerste antwoord in deze thread (aan de eerste vraagsteller) op waarom ik stronglift een powerlift programma noem? Dan neem ik dat ook mee in mijn reactie (krijg het gevoel dat je dat nog niet gelezen had).
 
Eigenlijk ben je al op de verkeerde voet gestart om mij überhaupt nog te mogen vragen tijd te steken in het beantwoorden van jouw vraag, maar zal mij deze ene keer minder principieel opstellen omdat het eigenlijk wel een interessante discussie is.

Kun je onderstaande citaat toelichten zodat duidelijk is wat ik niet goed gelezen zou hebben, dan houd ik daar rekening mee.


Wat was er voor jou onduidelijk aan mijn eerste antwoord in deze thread (aan de eerste vraagsteller) op waarom ik stronglift een powerlift programma noem? Dan neem ik dat ook mee in mijn reactie (krijg het gevoel dat je dat nog niet gelezen had).

Als jij je zo verheven voelt boven mij (en waarschijnlijk boven 99% van de forumleden) hoef je je tijd niet te verdoen hoor. Mijn post en vraag lijkt me duidelijk, wil je er geen antwoord geven prima.

Wil je naar Limburg ook prima.
 
Als jij je zo verheven voelt boven mij (en waarschijnlijk boven 99% van de forumleden) hoef je je tijd niet te verdoen hoor. Mijn post en vraag lijkt me duidelijk, wil je er geen antwoord geven prima.

Wil je naar Limburg ook prima.

WTF?!?

Ben regelmatig in Limburg bij familie en vrienden. Jullie willen een playdate met ons?

P.s. Ik voel mij boven niemand verheven en in tegenstelling tot jou denk ik niet eens op die manier.
 
Steks gebruikt dit schema in the gym.


hahahahahaha!!!!!

Wel even kijken he als je durft :P
 
Weer een topic verneukt, lekker bezig jongens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven