Fitness Seller

pfffff eerste keuring achter de rug

haha ja ik ga bijna alleen maar met jongens om en die drinken allemaal bier
en als ik dan bij hun thuis ben ja dan moet ik ook wat te zuipen hebben he
dan maar biertje hoor :D maar ik drink liever ook een cocktail ofzo

oke ja dat taal rekenen ruimtelijk inzicht ben ik niet bang voor dat lukt me wel
maar ja dat fietsen enzo als ik dan al hoor dat van die grote jongens er moeite mee hebben haha dan ga ik wel bijna denken dat ik het helemaal zwaar ga krijgen maar ja komt wel goed hoop ik !

haha ja ik ga bijna alleen maar met jongens om en die drinken allemaal bier
en als ik dan bij hun thuis ben ja dan moet ik ook wat te zuipen hebben he
dan maar biertje hoor :D maar ik drink liever ook een cocktail ofzo

oke ja dat taal rekenen ruimtelijk inzicht ben ik niet bang voor dat lukt me wel
maar ja dat fietsen enzo als ik dan al hoor dat van die grote jongens er moeite mee hebben haha dan ga ik wel bijna denken dat ik het helemaal zwaar ga krijgen maar ja komt wel goed hoop ik !

die fietstest is goed te doen. juist die gasten die zwaar zijn hebben er moeite mee omdat de weerstand in wattage elke minuut verhoogd wordt met x maal je gewicht.

minimum was 8 of 10 minuten als ik 't goed kan herrineren

ooh dat is zeker goed te doen dan ;)
haha zeg ik nu !!
maar 10 min kan ik nog wel flink doortrappen hoop ik :P

Bij die fiest test moet je gewoon fietsen tot dat je er van af donderd.
elke minuut kom er weerstand bij.
Je moet 12 minuten fietsen om kluster 4 te halen je mag ook meer natuurlijk.
aangezien jij niet voor kluster 4 gaat maar denk kluster 2 gaat hoef je een stuk minder lang te fietsen.
De weerstand die er steeds bij komt wordt ingesteld op je gewicht en lengte.
Ik kan je vertellen bij 12 min beginnen je benen aardig te verzuren maar dan gewoon volhouden.
owja je moet blijven trapen boven de 60 nog wat kom je daaronder ben je klaar
ik ben gewoon blijven fietsen op 80 zo dat ik een aardige marge had

hai hai

ik heb binne kort de keuring algemeen militair verpleegkundige
en ik ben benieuwd of ik er door heen kom
en ik las hier dat er allemaal mensen zijn die dat al hebben gedaan
is het zwaar ofniet ?? en zijn ze streng want ik ben heel beniewd
ik ben nu elke avond aan het joggen en ik doe 2x in de week kracht training in de sportschool !
ik ben 1.60 en ik weeg 75 kilo :D

ik ben gewoooon nu al fet zenuw8tig :P want ik moet het gwoon halen punt.. !

Xx

hoi

Als je oprecht geinteresseerd bent in het leger, zou ik wel iets doen aan het taalgebruik. Al is het alleen maar doordeweeks. Geloof me ze houden niet van msn taal ;).

Verder moet je je totaal niet druk maken over de keuring. Als je lichaam werkt zoals het hoort en je geen blessures etc. hebt, dan kan iedereen de keuring aan. Het zit allemaal in je hoofd ( en ja die zin ga je nog vaak horen :D ). Maar het klopt.

Zolang je dat in gedachten houdt kun je de hele wereld aan, en zeker een lullig fietstestje :p

( heb je nog meer vragen, stel ze gerust ;) )

hou op hoor
meen je niet maar ik ga inderdaad voor cluster 2 want die heb ik nodig
voor amv geloof ik !!
dus dan zou ik 8 min ofzo moeten fietsen !
nou leuk is dat haha dus woord fietsen tot de dood
nja moet dan maar flink blijfen doortrappen dus ik geloof dat ik flink ga
fietsen de komende tijd in de sportschool !

niet tot de dood maar ik zou wel zoveel mogelijk minuten proberen te fietsen.
en 8 minuten is echt een heel stuk makkelijker want ik had bij acht minuten nergens last van.dus succes

hoi

Als je oprecht geinteresseerd bent in het leger, zou ik wel iets doen aan het taalgebruik. Al is het alleen maar doordeweeks. Geloof me ze houden niet van msn taal ;).

Verder moet je je totaal niet druk maken over de keuring. Als je lichaam werkt zoals het hoort en je geen blessures etc. hebt, dan kan iedereen de keuring aan. Het zit allemaal in je hoofd ( en ja die zin ga je nog vaak horen :D ). Maar het klopt.

Zolang je dat in gedachten houdt kun je de hele wereld aan, en zeker een lullig fietstestje :p

( heb je nog meer vragen, stel ze gerust ;) )

oke oke nou dan zal het allemaal vast wel goed gaan !!
ik ga er gewoon voor en ik zie het allemaal wel
als ik nog vragen heb dan stel ik ze

Thanks ;)!

Ik had er een tabel van. Maar die weet ik even niet. cluster 2 dan zou ik me echt geen zorgen maken. zeker niet als je niet heel zwaar bent.

niet tot de dood maar ik zou wel zoveel mogelijk minuten proberen te fietsen.
en 8 minuten is echt een heel stuk makkelijker want ik had bij acht minuten nergens last van.dus succes

dank je wel
komt ook allemaal wel goed ;)!!
ik was gewoon benieuw
maar ik ga er gewoon voor en ik zie het wel
ik kan me wel druk maken maar heeft toch geen zin
gewoon goed trainen en alles komt van zelf

Thanks You 2 ook succes met alles

trouwens, toen ik er was.. mijn test begon om 9 uur en de psychologische onderzoek duurde voor mij tot 4 uur ofzo, zou als ik jou was wat eten of centen mee nemen, je krijgt daar wel te eten, maar das maar 1x

heb ook wel gehoord dat mensen er om 12 uur alweer klaar mee waren trouwens, maarja.. kzou wel waten eten meenemen

trouwens, toen ik er was.. mijn test begon om 9 uur en de psychologische onderzoek duurde voor mij tot 4 uur ofzo, zou als ik jou was wat eten of centen mee nemen, je krijgt daar wel te eten, maar das maar 1x

heb ook wel gehoord dat mensen er om 12 uur alweer klaar mee waren trouwens, maarja.. kzou wel waten eten meenemen

oke ik neem wel me pinpas mee ;)!
altijd makkelijk
ik denk dat ik er ook wel moet slapen want anders red ik het niet om optijd te zijn !

Luchtmobiele brigade infanterie

Wat houdt dat in?
Infanterie is toch op de grond, en luchtmobiele klinkt in de lucht.. Dus heb geen idee :D

Ze hebben daar soort van kleine kantine, kan je broodje en drinken kopen dacht ik. Had zelf geen geld bij me .. Maar denk niet dat je daar veel aan je pinpas zou hebben :p

Netjes! Succes!

ooh lekker dan
nou dan maar contant cash meenemen he !
maar bedankt voor de tip ;)

hey nog een vraagje
wat hebben jullie gezecht op jullie solicitatie enzo
toen ze vroegen wat jullie motivatie was ?
waarom je in de landmacht wilt

Gr

kan me helemaal niet meer herrineren dat die vraag mij gesteld is

Terug
Naar boven