XXL Nutrition

pfffff eerste keuring achter de rug

ooh hm weet je dat zeker haha ik denk dat je het dan bent vergeten omdat ze tijdens een solicitatie gesprek zeker wel vragen waarom je het leger in wilt maarja

als dit je ding is dan succes!
:)

was niet eens een echte sollicitatie gesprek

ik had de voorlichting, dan 't 'sollicitatie gesprek' waarbij ik aangaf welke functie ik wou en de man keek of ik voldeed aan de eisen.. nou dat was geen probleem, hij liet me zien wat voor salaris ik zou krijgen, gaf me een paar boekjes over de keuring, voorbereiding etc..

Dan kwam de keuring, aanvullend psychologisch onderzoek.. Werd niks gevraagd naar waarom ik 't leger in wou hoor. Psychologisch onderzoek ging meer over wie je bent, of je sociaal bent, goed met anderen kan opschieten.. Achtergrond informatie etc.

maaaar, om je vraag te beantwoorden.. zou voor mij meer zijn dat ik toen geen diploma had, graag actief ben en hopen op een vervolg opleiding via 't leger.

was niet eens een echte sollicitatie gesprek

ik had de voorlichting, dan 't 'sollicitatie gesprek' waarbij ik aangaf welke functie ik wou en de man keek of ik voldeed aan de eisen.. nou dat was geen probleem, hij liet me zien wat voor salaris ik zou krijgen, gaf me een paar boekjes over de keuring, voorbereiding etc..

Dan kwam de keuring, aanvullend psychologisch onderzoek.. Werd niks gevraagd naar waarom ik 't leger in wou hoor. Psychologisch onderzoek ging meer over wie je bent, of je sociaal bent, goed met anderen kan opschieten.. Achtergrond informatie etc.

aha ja klopt ik heb ook een voorlichting en daarna meteen een solicitatie maar in mijn email stond dat ik me goed moest voorbereiden en dat er gevraagd zou worden naar mijn motivatie maar dat komt wel goed hoor ;)
ik verzin wel wat :cool:
haha voor die pyschologische test maak ik me echt niet druk dat zit wel goed bij mij
maar bedanktt !

gaaf kerel! succes verder

hai hai

ik heb binne kort de keuring algemeen militair verpleegkundige
en ik ben benieuwd of ik er door heen kom
en ik las hier dat er allemaal mensen zijn die dat al hebben gedaan
is het zwaar ofniet ?? en zijn ze streng want ik ben heel beniewd
ik ben nu elke avond aan het joggen en ik doe 2x in de week kracht training in de sportschool !
ik ben 1.60 en ik weeg 75 kilo :D

ik ben gewoooon nu al fet zenuw8tig :P want ik moet het gwoon halen punt.. !

Xx

ik wil je wel keuren

@ Saartjuh ga echt eerst een cursus Nederlands volgen, dit is echt dramatisch..

Leuk :thumb:

Fysieke keuring stelt niets voor, en vooral niet voor verpleging. Als jij gewoon gezond bent dan ben ik er zeker van dat je het haalt.

Ik geloof dat je 2400 mtr in 12 minuten moet kunnen hardlopen en 12 minuten lang fietsen, meen dat dat het minimum is.

succes

Leuk :thumb:

Fysieke keuring stelt niets voor, en vooral niet voor verpleging. Als jij gewoon gezond bent dan ben ik er zeker van dat je het haalt.

Ik geloof dat je 2400 mtr in 12 minuten moet kunnen hardlopen en 12 minuten lang fietsen, meen dat dat het minimum is.

succes

oke ! ja ik moet geloof ik cluster 2 halen voor amv
ik denk wel dat ik het haal
als ik me best doe moet het wel te doen zijn
ze zeggen dat het fietsen het zwaarst is maar goed trainen dan komt het goed ;)!

Thanks

Saartjuh, ik denk dat jij een kloontje bent ! Goed hé !
Haha

Succes nog met je bumps !

haha jullie hebben wel een goed gevoel voor humor

Terug
Naar boven