AndroidHealthClinic

Pgf2

Lastig vet: Heb ik. En ik laat het lekker zitten.
Op mijn onderrug, de welbekende kussentjes, die gaan er pas af als je je zelf (dus zonder middelen) 'into-starving-mode' zet, voor een tijdlang.

Op die manier kom je 15kg lichter uit en ben je al je massa kwijt, hoe hard die ook was.
Maar PGF-2 bezorgt me teveel bijwerkingen.
Tren heeft me al genoeg bijwerkingen laten zien.

Dus wat mij betreft mogen de kussentjes blijven. :)

die methode met dmso werkt dus, kun je die dmso gewoon bij de apotheker halen?

Ik heb PGF 2 een aantal weken gebruikt en ben er zeer over te spreken.
ik injecteerde het dagelijks in schouders, borst, biceps en triceps.
Het resultaat is niet zo heavy als op bodypage wordt aangegeven, maar ik heb er zeker mooiere armen door gekregen enzo ook de schouders.
Ik heb je injecties wel over de dag verdeelt dus eerst bijv. borst en om de paar uur de andere spiergroepen.

succes

p.s.

die pgf 2 kost geen drol en als je de juiste bron hebt kost een 30ml flesje ongeveer (verkoop) tussen de 50 en 90 euro! let wel inkoop is die zooi mega goedkoop!
je hebt ook doosjes met 5 flesjes van 10ml en zijn makkelijker in gebruik omdat je een 30 ml flesje binnen 18 weken op moet hebben anders loopt de werking achteruit.

ik heb er nog nooit FAKES van gezien, maar ik denk dat dat aan de bron ligt waar je het koopt!

hoe moet je pgf2 nou bewaren...op bodypage las ik gekoeld bewaren en op doosje van pgf2 staat kamertemp;...groete

phf2

klaas zei:
hoe moet je pgf2 nou bewaren...op bodypage las ik gekoeld bewaren en op doosje van pgf2 staat kamertemp;...groete

je kan het gewoon BUITEN de koelkast bewaren dat staat ook op de ORGINELE verpakking.
groothandels bewaren veel medicijnen tussen de 2 3n 8 graden celsius, maar gebruikers hoeven dat niet omdat men ervan uit gaat dat men de producten meteen gaat gebruiken.

dit is ook bijv. met ANDRIOL de apohteek bewaart het tussen de 2 en 8 graden, maar de patient mag het bewaren tot 30 graden mits het uit de zon gehouden wordt.

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
Nog ff mijn ervaringen over pgf2...
op zich vind ik het zeer goed spul als je het in je bicep/tricep/schouder injecteer dan heb je er niet echt last van...in je borst krijg je een klein beetje een benauwd gevoel ... enige wat wel pijn doet is IM in je buikspieren vooral bovenste buikspier....en als je in het vet op je buik injecteert krijg je alleen beetje "jeukerig" gevoel...enige wat je eigenlijk moet doen is het lang zien voltehouden...kheb ongeveer 8 weke die shit gebruikt en resultate ware echt goed...Bijwerkingen: ik kreeg echt hele dag gevoel dat ik naar wc moest...maar ook alzat ik op wc kwam er niet echt veel uit alleen maar 1 grote ruft...ik kreeg ook een vernauwde keelgat leek wel...kweet niet echt zeker of het door pgf2 kwam,maar over 2 weke ga ik weer pgf2en en ook al krijg ik er dan weer last van dan is et de pgf2...voor rest was et ok shit:)
groete

Het benauwde gevoel komt door het feit dat pgf2 je lichaam verlaat via de longen vaak moet je een half uurtje na het injecteren ook een beetje hoesten. Dit zal de oorzaak van het benauwde gevoel zijn, vaak voelt men zich het eerste uur na het zetten een beetje grieprig

Terug
Naar boven