Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand dit middel wel eens genomen om de effecten van een kater te bestrijden?
Ik heb straks een job interview helemaal in ****ing zwanenburg, terwijl ik een hele groffe kater heb. Dus net maar weer even een dosis genomen, hopelijk doet het zn werk!
Goed dat je het vraagt, ik wilde mn bevindingen nog posten maar was het alweer helemaal vergeten!
Het werkte gruwelijk goed. Het hielp misschien ook dat ik wat ging eten, waardoor ik me fysiek beter voelde, maar mentaal ging ik zo gruwelijk vooruit. Ik was eerst he-le-maal naar de klote, maar tijdens dat gesprek ging het super goed en nu mag ik morgen terug komen. Ik articuleerde helder, was enthousiast en voelde me fit en opgetogen. Het schijnt dat je GABA receptoren na het gebruik van alcohol helemaal verstoord zijn, en phenibut knalt die levels weer helemaal omhoog, vandaar dat je mentaal er zo op vooruit gaat.

En hoe verliep de dag dáárna?
Maar dat klinkt inderdaad wel goed. Combineer je het ook met een stimulant?
Ben alleen bang dat het misselijkheid in de hand werkt...
Vraag me eigenlijk wel af wat de zuurtegraad van phenibut is, ivm schade aan tanden.
Wil het wel nog een keer proberen, maar is het nog ergens te krijgen?