XXL Nutrition

Sticky Phenibut

Dan ben je idd ff tolerant geworden. Waarom moet het eigenlijk op lege maag genomen worden?

Heeft iemand dit middel wel eens genomen om de effecten van een kater te bestrijden?

Ik heb straks een job interview helemaal in ****ing zwanenburg, terwijl ik een hele groffe kater heb. Dus net maar weer even een dosis genomen, hopelijk doet het zn werk!

Heeft iemand dit middel wel eens genomen om de effecten van een kater te bestrijden?

Ik heb straks een job interview helemaal in ****ing zwanenburg, terwijl ik een hele groffe kater heb. Dus net maar weer even een dosis genomen, hopelijk doet het zn werk!

En?

Goed dat je het vraagt, ik wilde mn bevindingen nog posten maar was het alweer helemaal vergeten!

Het werkte gruwelijk goed. Het hielp misschien ook dat ik wat ging eten, waardoor ik me fysiek beter voelde, maar mentaal ging ik zo gruwelijk vooruit. Ik was eerst he-le-maal naar de klote, maar tijdens dat gesprek ging het super goed en nu mag ik morgen terug komen. Ik articuleerde helder, was enthousiast en voelde me fit en opgetogen. Het schijnt dat je GABA receptoren na het gebruik van alcohol helemaal verstoord zijn, en phenibut knalt die levels weer helemaal omhoog, vandaar dat je mentaal er zo op vooruit gaat.

Goed dat je het vraagt, ik wilde mn bevindingen nog posten maar was het alweer helemaal vergeten!

Het werkte gruwelijk goed. Het hielp misschien ook dat ik wat ging eten, waardoor ik me fysiek beter voelde, maar mentaal ging ik zo gruwelijk vooruit. Ik was eerst he-le-maal naar de klote, maar tijdens dat gesprek ging het super goed en nu mag ik morgen terug komen. Ik articuleerde helder, was enthousiast en voelde me fit en opgetogen. Het schijnt dat je GABA receptoren na het gebruik van alcohol helemaal verstoord zijn, en phenibut knalt die levels weer helemaal omhoog, vandaar dat je mentaal er zo op vooruit gaat.

En hoe verliep de dag dáárna? :rolleyes:

Maar dat klinkt inderdaad wel goed. Combineer je het ook met een stimulant?

Ben alleen bang dat het misselijkheid in de hand werkt...

En hoe verliep de dag dáárna? :rolleyes:

Maar dat klinkt inderdaad wel goed. Combineer je het ook met een stimulant?

Ben alleen bang dat het misselijkheid in de hand werkt...

Ja ik was wel redelijk down deze week maar goed dat heb ik zo vaak, of dat door pheni komt, ik weet het niet. Maar dat zou kunnen, what comes up must come down zeggen ze wel eens, en ik heb het idee dat alles wat je kunstmatig omhoog knalt keldert daarna weer naar beneden. Is iets voor de science buffs, misschien weten die er iets zinnigs over te melden.

Misselijkheid heb ik trouwens nooit last van gehad, en ik gebruik het i.c.m. caffeine, thats it. Volgens mij het enige dat phenibut beter kan laten werken. Als er nog iets is hoor ik het graag.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me eigenlijk wel af wat de zuurtegraad van phenibut is, ivm schade aan tanden.

< 1 meen ik ergens te hebben gelezen en ik geloof 't graag. Los het altijd op in weinig water zodat ik minder hoef te drinken voor ik het weg heb :p

Ik maak altijd een bommetje van een papieren zakdoekje waar ik 1 laag vanaf haal, meestal gaat het net niet kapot voor ik het doorgespoeld heb.

Als de Ph 1 zou zijn had je geen tanden meer over :D

Het ligt er natuurlijk aan hoeveel gr pheni in hoeveel ml water

Maar bv 2gr in een glas water van 200ml zal 5 ofzo zijn. Zal het straks eens meten voor de gein. Maagzuur zal een stuk zuurder zijn

Een keer 2gram gebruikt (alles wat ik had. En helemaal niks van gevoeld, voelde me niet socialer of wat dan ook. Ben wel gaan drinken en uitgegaan, maar merkte echt niks van de phenibut.

Wil het wel nog een keer proberen, maar is het nog ergens te krijgen?

Vroeg me af wie ervaring heeft met phenibut en welk merk goed is.

Ik been 4 gram per day, de laatste jaren zonder issues, iedereen da her neemt most een voorraad baclofen en clonazepam en withdrawals won't ever be an issue.
Meds back for good BTW hehe

Afgelopen zaterdag avond 6 gram phenibut genomen i.c.m. 500 mg caffeïne. Heb er een hele leuke avond opgehad. Echter was de kater van nu al 2 dagen minder aangenaam.

6 gram, dat is toch veel meer dan je mag nemen ?

Terug
Naar boven