MuscleMeat

Sticky Phenibut

Haha was je extreem relaxed toen je dat had gebruikt ?

Haha was je extreem relaxed toen je dat had gebruikt ?

Hmm nou een korte beschrijving hoe het voelde:
Ik voelde me idd heel relaxed en tegelijkertijd had ik ook erg veel energie. Eenmaal in de club had ik erg veel zin om te dansen en om met mensen te praten. Het ging goed tot een uurtje of 5 (had de phenibut om 21 uur ingenomen) echter daarna werd ik steeds misselijker en draaieriger. Vanaf toen hele nacht overgegeven en spierschokjes gehad. Echter begin ik nu weer wat op te knappen:D

6 gram is ook wel belachelijk veel

Ik vind het persoonlijk wel lekker gevoel wat je van Phenibut krijgt.
Hoogste dosis die ik tot nu toe heb genomen is 1 gram.
Maar als ik me niet vergis kun je phenibut beter niet te vaak nemen?
Ander werkt het averechts toch?

Ik vind het persoonlijk wel lekker gevoel wat je van Phenibut krijgt.
Hoogste dosis die ik tot nu toe heb genomen is 1 gram.
Maar als ik me niet vergis kun je phenibut beter niet te vaak nemen?
Ander werkt het averechts toch?

Ik gebruik het iig niet meer ! Bij 1 gram voel ik niks, bij 6 gram wel alleen dan zit je met die vreselijke kater pff.

En een dosering daar tussenin is geen optie???

En idd niet te vaak gebruiken vanwege snel optredende tolerantie en hoge verslavingskans.

Kan het ook helpen tegen sociale fobie en depressie,de medicatie werkt niet meer naar jaren van speed misbruik.
Therapie heb ik al gehad en jaar en nu cognetieve gedrags therapie,word er niet veel beter op.

Niet echt want je kan het niet dagelijks gebruiken. Als je een speciaals dag hebt kan je best 3gram nemen, maar dat is maar 1-2 dagen in de week.

Jaren speed, dagelijks? Hoe hield je dat vol dan, kreeg je geen keelontstekingen en andere pijntjes/kwaaltjes?

Ik gooide eigenlijk altijd bommetjes en pas laatste jaar door de neus dagelijks.
Veel voedingssuplementen,whey shakes en veel drinken en blijven eten.
wel ontstekingen op de huid die naar en jaar nog niet heelden,ben nu sinds januarie 2013 clean.

Ik gebruik nu incidenteel oxazepam,maar phenibut zou dan ook kunnen lijkt me.

Laatst bewerkt:
Ik gooide eigenlijk altijd bommetjes en pas laatste jaar door de neus dagelijks.
Veel voedingssuplementen,whey shakes en veel drinken en blijven eten.
wel ontstekingen op de huid die naar en jaar nog niet heelden,ben nu sinds januarie 2013 clean.

Ik gebruik nu incidenteel oxazepam,maar phenibut zou dan ook kunnen lijkt me.

Kun je beter anti depressiva gaan nemen. Ik heb van precies dezelfde 2 dingen als jij last, al jaren. Ik zit nu 1,5 maand ofzo aan paroxetine maar so far ben ik alleen nog maar een stuk depressiever, al zuip ik er veel bij en zo nu en dan drugs. Maar goed als dit middel niet werkt ga ik net zo lang door tot ik iets vind dat wel werkt. En ik nok met het zuipen erbij.

Kun je beter anti depressiva gaan nemen. Ik heb van precies dezelfde 2 dingen als jij last, al jaren. Ik zit nu 1,5 maand ofzo aan paroxetine maar so far ben ik alleen nog maar een stuk depressiever, al zuip ik er veel bij en zo nu en dan drugs. Maar goed als dit middel niet werkt ga ik net zo lang door tot ik iets vind dat wel werkt. En ik nok met het zuipen erbij.
Paroxetine werkte toen ik 20 was,maar dat hebben we al uitgeprobeerd en werkte ook niet meer.

zie phenibut wel nog op ebay staan,maar mag ik het nog wel bestellen?

Paroxetine werkte toen ik 20 was,maar dat hebben we al uitgeprobeerd en werkte ook niet meer.

zie phenibut wel nog op ebay staan,maar mag ik het nog wel bestellen?

Hoe kan het nou niet meer werken? Als het aanslaat, dan reageer je er toch gewoon goed op? Ik heb nog nooit gehoord dat die middelen zn werking verliezen. Of zijn je klachten simpelweg erger geworden door externe factoren?

Hoe kan het nou niet meer werken? Als het aanslaat, dan reageer je er toch gewoon goed op? Ik heb nog nooit gehoord dat die middelen zn werking verliezen. Of zijn je klachten simpelweg erger geworden door externe factoren?
Ik denk dat ik met de speed wat heb beschadigt boven in mijn kop,waardoor het middel niet meer aanslaat zo als het dat deed toen ik jonger was.mijn doctor zij altijd"gaat het al wat beter?o dan moeten we maar gaan afbouwen"
dus terug bij af,en drugs was makkelijker te krijgen dan medicatie van de doctor,tuurlijk ook mijn fout had ik maar assertiever moeten zijn.

Ik merk wel wat als ik aniracetam gebruik,ik heb wat meer te vertellen dan.

Pheninut in lagere dosering, minder dan 1 gram is heerlijk paar uur voor het slapen. En hoger dan 1 a 1,5gram is fijn om overdag te nemen.

aldus mijn ervaringen

Ik heb phenibut van vitalio besteld, wat sowieso van goede kwaliteit moet zijn.
Vanmorgen op mijn nuchtere maag 1 gram genomen samen met 200 gram cafene: geen effect.
3 uur geleden 2 gram genomen: nog steeds geen effect. Heeft iemand dezelfde ervaring / tips voor me?

Ik heb phenibut van vitalio besteld, wat sowieso van goede kwaliteit moet zijn.
Vanmorgen op mijn nuchtere maag 1 gram genomen samen met 200 gram cafene: geen effect.
3 uur geleden 2 gram genomen: nog steeds geen effect. Heeft iemand dezelfde ervaring / tips voor me?
Afgewogen met een weegschaaltje? Bij mij werkt het pas na ~3,5 uur.

Afgewogen met een weegschaaltje? Bij mij werkt het pas na ~3,5 uur.
Thanks voor de snelle reactie :thumb:
Heb het bijgeleverde maatschepje gebruikt, het zou 1 gram per schepje moeten zijn. Ik blijf nog even wakker om te kijken of ik er wat van ga merken.

Thanks voor de snelle reactie :thumb:
Heb het bijgeleverde maatschepje gebruikt, het zou 1 gram per schepje moeten zijn. Ik blijf nog even wakker om te kijken of ik er wat van ga merken.

best kans dat je zo slaapt als een roosje. Het is vrij lang actief in je lichaam, en tijd van inwerking kan soms wat lang zijn

Terug
Naar boven