Fitt
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha was je extreem relaxed toen je dat had gebruikt ?

Ik vind het persoonlijk wel lekker gevoel wat je van Phenibut krijgt.
Hoogste dosis die ik tot nu toe heb genomen is 1 gram.
Maar als ik me niet vergis kun je phenibut beter niet te vaak nemen?
Ander werkt het averechts toch?
Ik gooide eigenlijk altijd bommetjes en pas laatste jaar door de neus dagelijks.
Veel voedingssuplementen,whey shakes en veel drinken en blijven eten.
wel ontstekingen op de huid die naar en jaar nog niet heelden,ben nu sinds januarie 2013 clean.
Ik gebruik nu incidenteel oxazepam,maar phenibut zou dan ook kunnen lijkt me.
Paroxetine werkte toen ik 20 was,maar dat hebben we al uitgeprobeerd en werkte ook niet meer.Kun je beter anti depressiva gaan nemen. Ik heb van precies dezelfde 2 dingen als jij last, al jaren. Ik zit nu 1,5 maand ofzo aan paroxetine maar so far ben ik alleen nog maar een stuk depressiever, al zuip ik er veel bij en zo nu en dan drugs. Maar goed als dit middel niet werkt ga ik net zo lang door tot ik iets vind dat wel werkt. En ik nok met het zuipen erbij.
Paroxetine werkte toen ik 20 was,maar dat hebben we al uitgeprobeerd en werkte ook niet meer.
zie phenibut wel nog op ebay staan,maar mag ik het nog wel bestellen?
Ik denk dat ik met de speed wat heb beschadigt boven in mijn kop,waardoor het middel niet meer aanslaat zo als het dat deed toen ik jonger was.mijn doctor zij altijd"gaat het al wat beter?o dan moeten we maar gaan afbouwen"Hoe kan het nou niet meer werken? Als het aanslaat, dan reageer je er toch gewoon goed op? Ik heb nog nooit gehoord dat die middelen zn werking verliezen. Of zijn je klachten simpelweg erger geworden door externe factoren?
Afgewogen met een weegschaaltje? Bij mij werkt het pas na ~3,5 uur.Ik heb phenibut van vitalio besteld, wat sowieso van goede kwaliteit moet zijn.
Vanmorgen op mijn nuchtere maag 1 gram genomen samen met 200 gram cafene: geen effect.
3 uur geleden 2 gram genomen: nog steeds geen effect. Heeft iemand dezelfde ervaring / tips voor me?
Thanks voor de snelle reactieAfgewogen met een weegschaaltje? Bij mij werkt het pas na ~3,5 uur.
Thanks voor de snelle reactie
Heb het bijgeleverde maatschepje gebruikt, het zou 1 gram per schepje moeten zijn. Ik blijf nog even wakker om te kijken of ik er wat van ga merken.
Nog steeds geen effect. Ik ga het morgen weer proberen, zal dan een update posten.best kans dat je zo slaapt als een roosje. Het is vrij lang actief in je lichaam, en tijd van inwerking kan soms wat lang zijn