Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd hoe ie alle ellende met zijn vrouw heeft weten te verwerken mbt zijn fysiek
Goeie redenatie: mijn moeder heeft kanker gehad dus waarom zou ik mijn lichaam niet vol met rotzooi spuiten?
Jij hebt het begrepen phil!
? Dus 99% van DBB heeft het over een paar jaar.Zijn vrouw had borstkanker. Bovendien, van whey krijg je ook kanker tegenwoordig toch? Dus 99% van DBB heeft het over een paar jaar.
?
Zie wel dat Flex bezig is wat filmpjes te maken van hem, of een docu. Ze geven in ieder geval korte fragmentjes vrij van bewerkingen ervan. Niet echt de moeite waard om te posten, laat amper zijn huidige fysiek zien.ik zou geloven dat ie daar nog maar max een half jaar tot een jaar bezig zou zijn. Weet iemand over zn trainingsgeschiedenis i.c.m. basketbal toen hij jong was?
Vertelt hij daar niet iets over in zijn docu Becoming nr. 13? Ik kan me in ieder geval herinneren dat hij daar in een docu/filmpje wat over heeft verteld.