Fitness Seller

Sticky Phil Heath updates topic

Hij laat echt NIETS van zichzelf zien he (van z'n body)

Denk dat we allemaal serieus gaan verschieten van Heath. Gaat iedereen wegblazen.... Hoop ik... :D:D

Hij laat echt NIETS van zichzelf zien he (van z'n body)

logisch toch?

alle kampioenen dragen dan 6xl shirts enzo.

Stel je voor dat ze me shape zien.

alsof ze je dan in 1x kunne inhalen ofzo???

Als ik er zo uitzag had ik nooit kleren aan :cool:

Big hoor, mooi filmpje! Die pulldown machine is wel leip zeg..dat hele ding beweegt :o

Nice man, had ik nog niet gezien.
Wat een beest

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 14:53 ----------

jep, heb je gelijk in

qua toestellen lopen we nog achter op die amerikanen :(

In Amerika zijn ze volgens mij ook veel positiever over bb.
Maar kan ik mis hebben, in NL is het nou niet echt een geaccepteerde sport als je snapt wat ik bedoel.

Die pulldown machine is wel leip zeg..dat hele ding beweegt :o

Als je ooit naar de FIBO gaat zoek daar de stand van HOIST op. Dat is 1 vd grotere bedrijven in amerika die die apparaten levert (en 1 vd beste). Die apparaten voelen werkelijk f a n t a s t i s c h aan. In nederland maakt het bedrijf dyna-q fitness er een soort van replica's van.

Als je ooit naar de FIBO gaat zoek daar de stand van HOIST op. Dat is 1 vd grotere bedrijven in amerika die die apparaten levert (en 1 vd beste). Die apparaten voelen werkelijk f a n t a s t i s c h aan. In nederland maakt het bedrijf dyna-q fitness er een soort van replica's van.

FIBO staat wel voor volgend jaar op de planning, zal dan is rondkijken wat er allemaal is. Denk dat het wel ff makkelijk is om HOIST op te schrijven!

Staat gewoon hs op die machine toch?

[/COLOR]

In Amerika zijn ze volgens mij ook veel positiever over bb.
Maar kan ik mis hebben, in NL is het nou niet echt een geaccepteerde sport als je snapt wat ik bedoel.[/QUOTE]

al eens in België geweest? :D
Daar kan men al helemaal niks positief zeggen over BB...

Onzinnige machine.. Normale lat pulldown will do.

@Gek Ventje
Ze gebruiken Hyphy Mud. haha

Terug
Naar boven