XXL Nutrition

Sticky Phil Heath updates topic

Wat een verbaasde blik ook weer. Haha.

Mister O 2013, 2014,...... Als hij zo verder doet is ie vertrokken voor een reeksje denk ik

Haha, deze foto overtuigd me 100%.

Phil Heath #1

2nrhkbs.jpg

2vxlixk.jpg

Wat een verbaasde blik ook weer. Haha.

Volgens mij kan ie zelf niet begrijpen hoe die ooit in dat pakje en daarna er weer terug uit is geraakt.

• Like
Waarderingen: Dunk
Kan je nu al wel zeggen dat dit allesbehalve fotoshop is.

Hoe kan hij zijn borst ooit nog in verhouding krijgen met zulke schouders en armen :D

Niet echt een duidelijke pic, maar het zegt wel iets over z'n size!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Dunk
gaf jij mij gister die rode kaart sayer?

Ja Sayer zeg op

Don't go there, please...

Hoi Mister10, wat vind jij eigenlijk van Phil Heath?

Beste chemmy die er momenteel rondloopt: geen onderontwikkelde spiergroepen, alles mooi symmetrisch en in balans, ronde/volle muscle bellies, hard, droog, definitie, vasculair ...

Afgezien van zijn smalle schouderskeletstruktuur, waar hij uiteraard niets aan kan veranderen, heeft hij gewoon geen zwakke punten.

Hij heeft dus een bijna perfecte fysiek, volgens de huidige IFBB BB standaarden, al kan de spiermasse natuurlijk altijd nog groter, en de taille altijd nog kleiner.

Hij heeft vorig jaar de O terecht gewonnen, en zal dit dit jaar wellicht herhalen als zijn voorbereiding goed verloopt.

Qua karakter mag hij wel een beetje arroganter en cockier worden vind ik; een beetje zoals Arnold in Pumping Iron liefst. Sport is entertainment, en dan mag een beetje show er wel bij hé. ;)

Ik kan alvast niet wachten tot de chemical war vrijdag weer lostbarst. :cool:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KIKO
Beste chemmy die er momenteel rondloopt: geen onderontwikkelde spiergroepen, alles mooi symmetrisch en in balans, ronde/volle muscle bellies, hard, droog, vasculair ...

Afgezien van zijn smalle schouderskeletstruktuur, waar hij uiteraard niets aan kan veranderen, heeft hij gewoon geen zwakke punten.

Hij heeft dus een bijna perfecte fysiek, volgens de huidige IFBB BB standaarden, al kan de spiermasse natuurlijk altijd nog groter, en de taille altijd nog kleiner.

Hij heeft vorig jaar de O terecht gewonnen, en zal dit dit jaar wellicht herhalen als zijn voorbereiding goed verloopt.

Qua karakter mag hij wel een beetje arroganter en cockier worden vind ik; een beetje zoals Arnold in Pumping Iron liefst. Sport is entertainment, en dan mag een beetje show er wel bij hé. ;)

Ik kan alvast niet wachten tot de chemical war vrijdag weer lostbarst. :cool:

Ja enig minpunt is spierijpheid maar die kan hij niet hebben traint ie te kort voor. En inderdaad hopen dat ie dit jaar wint heeft ie iig niet voor niets zijn leven weer gewaagd. Zonde van mij mag de bond er best iets aan doen die freak shows tegenwoordig vreselijk het gaat niet meer om trainen of mentaliteit maar wie het meeste geld heeft

Ja enig minpunt is spierijpheid maar die kan hij niet hebben traint ie te kort voor. En inderdaad hopen dat ie dit jaar wint heeft ie iig niet voor niets zijn leven weer gewaagd. Zonde van mij mag de bond er best iets aan doen die freak shows tegenwoordig vreselijk het gaat niet meer om trainen of mentaliteit maar wie het meeste geld heeft

Bij een BB wedstrijd moet dat ook niet meewegen vind ik. Het gaat om het fysiek.

Terug
Naar boven