Fitness Seller

Sticky Phil Heath updates topic

Betwijfel het, vraag me ook af wat Ronnie nou verschillend deed in vergelijking met bijv. Phil? Kan toch niet alleen met genen te maken hebben?

Genen en kijk eens naar hoe Ronnie leefde ;). Die man is Bodybuilding !!!. Eten trainen slapen en repeat nergens foto's dat hij een dagje afwijkt van zijn strakke schema. Mentaliteit drie van zijn Olympia's gewonnen met een hernia dit zegt denk ik genoeg over zijn doorzettingsvermogen

Ik vond ook altijd dat het Coleman gewoon makkelijk af leek te gaan. Zijn gezicht zag er wat minder afgeleefd uit dan van veel andere pros. Denk toch wel dat hij echt legendarische genetics had. Kijk gewoon naar dat gorilla like fysiek van hem. Voor mij toch wel de all-time beste pro.

Ook Arnold was natuurlijk ook de man, met name om zijn charisma ook. Qua fysiek denk ik dat het weer even gaat duren voor er weer een nieuwe Coleman op gaat staan.

Ronnie had echt wel zieke zieke aanleg.

Heb weleens pics van hem gezien uit zijn high school tijd.
Toen ie americam football speelde.
Was toen al geen kleine jongen

Jammer van zijn mega gut de laatste jaren, maar Ronnie was de man.

Ronnie was goed z'n eerste 3-4 o's. Dan een mega gut & later nog wat spierscheuren. Massa wint niet van esthetiek imo.... IMO !!

Wie is dat samen met Phil Heath op de foto's hierboven?

Coleman was uniek qua massa, maar Phil mooier lichaam/verhoudingen (yes homo)

Vind de shape van coleman in 1999 echt wel perfect (als op filmpje boven). Ben ook fan van Heath, maar als hij naast Ronnie 99 zou staan dan was het denk ik snel bekeken.

Flex Wheeler past toch ook wel in het rijtje, van Ronnie en Phil

Genen en kijk eens naar hoe Ronnie leefde ;). Die man is Bodybuilding !!!. Eten trainen slapen en repeat nergens foto's dat hij een dagje afwijkt van zijn strakke schema. Mentaliteit drie van zijn Olympia's gewonnen met een hernia dit zegt denk ik genoeg over zijn doorzettingsvermogen

heb je zijn DVD's gezien? Zo serieus was zijn diet niet hoor.
genen + drugs all the way

hhahahaha ja

i4gtok.jpg

Huuuuugeee

Terug
Naar boven