Fitness Seller

Sticky Phil Heath updates topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Dynamic Duo me and my Super Trainer of champions @hanyrambod. We've worked together my entire pro career and I'm very pleased to say he's helped me develop more muscle than I could imagine. Thanks Hany for once again helping me prove that We Are the best.

De shitload aan gear bedoelt hij met zijn developed muscle.

Ennuuh, ''We are the best''? Hij wordt echt werkelijk steeds arroganter.

De shitload aan gear bedoelt hij met zijn developed muscle.

Ennuuh, ''We are the best''? Hij wordt echt werkelijk steeds arroganter.

Wat is er nou weer arrogant aan 'We are the best'? Hij is toch ook de beste, toch juist sportief dat hij credits geeft aan zijn trainer ipv te zeggen dat hijzelf de beste is.

Hij is nummer 1 en dan mag je best zeggen dat je de beste bent zonder dat je arrogant bent;)

21kfhx3.jpg

7le4weu.jpg

EDIT: Oeps, minuut na elkaar gepost.

Laatst bewerkt:

DSC_8203_ergebnis.jpg

DSC_8195_ergebnis.jpg

DSC_8205_ergebnis.jpg

DSC_8218_ergebnis.jpg

Phil gaat worstelen?

Stond op zijn fb met de tekst: "One match down one to go baby!!! #TNA #BOUNDFORGLORY @IMPACTWRESTLING #BigBroMrO with the #BroMans #TagTeam — met Half Dollar, Mahery Arnold Randriamanana, Shawn Ross, Amauta Full Dance en Ray El Banbino."

zou wel epic zijn haha

Vraag me wel eens af wat voor uppers/fatburners die pros nemen. Die zullen toch niet aan de dexaprine oid zijn. Nemen die niet gewoon een amfetamine ofzo?

Vraag me wel eens af wat voor uppers/fatburners die pros nemen. Die zullen toch niet aan de dexaprine oid zijn. Nemen die niet gewoon een amfetamine ofzo?

Tijdens de workouts in hun voorbereiding lijkt t daar sterk op inderdaad:o

ECA begint het meestal mee, daarna gewoon amfetamine. dat dere slin gh abuse

was gewoon guest appearance bij TNA dacht ik

Prachtig lichaam heeft die man

lekker aan de snuif 2:08

Die kerel rechts heeft topkwaliteit !

Terug
Naar boven