MuscleMeat

Sticky Phil Heath updates topic

Stelletje debielen

Die zetten zicht echt voor lul, blijven maar door lullen...

Die gasten doen dat met over duidelijke opzet en steken de boel de gek aan, neus vol of niet.
En the gift weet het...span die smile op die tokus.

sommigen kennen hier klaarblijkelijk het concept van promo's in pro wrestling niet :p

Haha lekker toch

hahaha , ben al meer dan 25 jaar gek van het pro wrestling.

ik ga volgende week vrijdag kijken met mn zoontje van 5 jaar in Brussel.
hij kent ze bijna allemaal , volgens de laatste berichten zou John Sena komen , alsook Rey Mysterio , Randy Orton , Daniel Bryan enz...

hahaha , ben al meer dan 25 jaar gek van het pro wrestling.

ik ga volgende week vrijdag kijken met mn zoontje van 5 jaar in Brussel.
hij kent ze bijna allemaal , volgens de laatste berichten zou John Sena komen , alsook Rey Mysterio , Randy Orton , Daniel Bryan enz...

hulk hogan pakt de titel zeker! ik was ook fan maar op men 10 besefte ik dat het meer een circus is dan 'wrestling' :D leuke show maar het echte wrestle http://www.youtube.com/watch?v=KETD26q2g5U ;) die leggen knopen in die WWF shit

Guest pose dit weekend

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Hangin in Shanghai China wit my dude #OptimusPrime. He and I talked about how we took on all enemies and once again restored peace onto the universe. He asked me not to transform into my Bentley anymore since I'm now too Swole lol.

Could help but to take a pic over here in Shanghai China last night. Watched the riverboats and enjoyed the cool buildings behind me.

Here I'm with some of the best personal trainers if Shanghai, China. They were all very attentive during my seminar today. Thank you guys for having some awesome questions.

Hitting a seated front dbl bicep for fans in Beijing.

Found this at the gym today here in Beijing.

Wat een mooi fysiek heeft ie toch

Coole trip naar China , wil ik ook :(

Breakfast bishes

image.jpg

• Like
Waarderingen: Dunk
Terug
Naar boven