XXL Nutrition

philips lcd voor 99 euro

Maar dat hoef ik dus niet te betalen. :) Dan gaat 'ie lekker terug. Zal wel heel makkelijk zijn.. Je bestelt daar iets en ze doen er lekker een acceptgiro bij met een nulletje erachter of een 9 er voor.. ja daaag!!

We zullen vanzelf zien of ie binnenkomt of niet. Anders gaat ie zoals Aimee zegt retour. (en hebben ze dubbele vervoerskosten, maar dat zal altijd beter zijn dan zo'n t.v. voor 100 euro :P)

hahaha ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Ons wel up to date houden he jongens?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb annuleringsmailtje gestuurd maar heb er nog geen reactie op trug

Annuleren Smannuleren, veel mensen hebben gebeld en het staat er nog steeds op dus dikke stok voor ze.

Anders ga ik gewoon 5 dagen breedbeeld kijken en daarna maar weer terug.

De verzending was gratis of niet?

Heb ze ook gemaild met de vraag of mijn bestelling 'goed is doorgekomen' om ff te zien wat ze gaan antwoorden. Maar het staat idd nog steeds op de site. Ze hadden het er meteen af moeten halen dan. Valt ook niet op he in eens 1000en TV's achter elkaar verkopen waaronder 50 stuks aan 1 persoon! :D

Ik heb in de bevestiging ook gewoon 99 euro staan, volgens miji is het dan ook gewoon rechtsgeldig

Wie hebben nu nog niet gecanceld en nog gewoon besteld eigenlijk?

omdat je een steun thuiskrijgt :)

omdat je een steun thuiskrijgt :)
Ik snap nog steeds niet waarom je een steun zou krijgen. Op de bestelling staat gewoon een televisie, in het winkelwagentje staat de televisie, overal staat televisie, behalve als je misschien apart gaat zoeken op ordernummer, maar dat is toch hun fout?

Nog in bestelling:
-pk
-CoD
-Aimee(3)

kweet nie of mijnes nog in bestelling is,nog geen annuleringsbestiging gehad.

right,juich nou maar nie te vroeg.

pindakaas.

Terug
Naar boven