XXL Nutrition

philips lcd voor 99 euro

Bezoekers in dit topic

Bevestiging staat ook TV:

Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering
Leveradres : A MOLLEMAN, **************
Leveringsinfo: - , let op: al besteld op 26.10. om 10:28
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00

Onder dit artikelnummer valt tevens een wandhouder voor een Samsung TV + de 3 Philips LCD tv's!
 
Otto.nl

De zoekquery zoals Aimee het aangeeft.
 
Mijn email:

Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : **********************
Leveringsinfo: Nalevering
Levertijd 1 weken
Aantal : 1 StukPrijs/Stuk : EUR 99,00

Dat artikel is toch echt de tv zelf. :)
 
Dat bedoel ik, maar goed ze gaan zich beroepen op een foutje. Het was te proberen en misschien was het ook gelukt als er bijvoorbeeld totaal 10 TV's geleverd hadden moeten worden.
 
Dat artikel is toch echt de tv zelf. :)

Hierin moet ik jullie gelijk geven, maar ik doelde meer op de printuitdraai van Otto, die je na de bestelling kon uitprinten.

Ook daar staat het wat vaag, maar wel ''iets'' duidelijker.
 
Dat bedoel ik, maar goed ze gaan zich beroepen op een foutje. Het was te proberen en misschien was het ook gelukt als er bijvoorbeeld totaal 10 TV's geleverd hadden moeten worden.

Daarmom zou ik ook graag iederen willen verzoeken NIET meer te bellen/mailen, geen slapende honden wakker maken.

Je hebt namelijk best kans dat het leveringsproces gestandaardiseerd verloopt en dat niemand een wenkbrauw optrekt. Als hij al aan de muur hangt is het voor Otto al nauwelijks meer de moeite waard hem terug te halen.
 
Ik heb er nog eentje besteld!! :) Als ik volgende week 3 TV's geleverd krijg, lach ik iedereen heel hard uit. En anders heb ik 3 vette TV steunen met Dolby Surround een kijkhoek en 100 voorkeuzezenders hahaha!
 
heb je nou nog steeds hoop
 
Dat bedoel ik, maar goed ze gaan zich beroepen op een foutje. Het was te proberen en misschien was het ook gelukt als er bijvoorbeeld totaal 10 TV's geleverd hadden moeten worden.
Moraal van het verhaal:

"Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikke!" Als je ooit zoiets ontdekt, ga dan niet op duizend fora tegelijk je informatie delen. Want 10 tv's voor een lage prijs is nog altijd beter dan de negatieve publiciteit in het nieuws als een of andere pipo er werk van maakt.
 
Ach ja, zoals ze al zeiden.. niet geschoten is altijd mis. Valt te proberen, als je niks geleverd krijgt is dat jammer. En als je steunen krijgt, dan zitten zij alsnog fout met hun beschrijving en ben je als consument niet verplicht het artikel te kopen!
 
Het gaat inmiddels als een lopend vuurtje op internet, ik betwijfel of ze echt 7345 TV's op voorraad hebben als ze ze überhaupt al zouden opsturen.
 
ze sturen die tv's niet op, zijn al tig mensen die hebbe gebeld.
 
g en ben je als consument niet verplicht het artikel te kopen!

zowiezo kun je alles wat je via internet koopt binnen 10 dagen retour sturen zonder uitleg en dan krijg je je geld terug,

zelfs als je iets via internet koopt en dat in een winkel laat bezorgen (zodat de bezorging dan gratis is) kun je het weigeren in de winkel en binnen 10 dagen terugsturen
 
ik snap niet dat ze die prijzen nog steeds niet veranderd hebben op de website ,is toch zo gedaan?
 
Ach ja, zoals ze al zeiden.. niet geschoten is altijd mis. Valt te proberen, als je niks geleverd krijgt is dat jammer. En als je steunen krijgt, dan zitten zij alsnog fout met hun beschrijving en ben je als consument niet verplicht het artikel te kopen!

Je krijgt 'm wel geleverd, maar dan met een acceptgiro voor 999euro :D
 
Back
Naar boven