MuscleMeat

Physique of the Week online contest!

Hahahahaha zonder kuur :roflol: dan heb je wel slechte facial aesthetics.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Dan krijg je een kop gevuld met vocht, die 2kg moet je trouwens ook nog extra afhalen van die 93kg.
Slechte facials hahaha ja man 10/10 at least kun je nog jaloers op zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ecto en naturel werkt niet man.

Me broertje van 18 begon op 1.80 68kg 13% en zit nu na 6 maanden trainen met calve pindakaas kuur op 1.80 80kg en 10%

Jawel werkt prima. Maar ik ben meer ecto/meso. Ik ben in 1 jaar en 11 maanden van 56kg op 11% naar 73kg op 6% gegaan.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Slechte facials hahaha ja man 10/10 at least kun je nog jaloers op zijn

Facialsthetics/10 hahahaha

Jawel werkt prima. Maar ik ben meer ecto/meso. Ik ben in 1 jaar en 11 maanden van 56kg op 11% naar 73kg op 6% gegaan.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Facialsthetics/10 hahahaha
Jelly? Ja snap het wel als je een schouder nodig hebt virusje meld zich aan

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:56 ----------

Eej ik ben benieuwd man, even serieus, hoe groot schat je mijn armen op 6% bf 73kg (flexed, zonder pomp) :roflol
5 cm Max net als je zusje enige pomp die je zusje krijgt is over haar gezicht trouwens

Jelly? Ja snap het wel als je een schouder nodig hebt virusje meld zich aan

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:56 ----------

5 cm Max net als je zusje enige pomp die je zusje krijgt is over haar gezicht trouwens

Even serieus nu. Wat denk je? Want volgens mij denk je dat ik in real klein ben omdat je alleen naar die 73kg kijkt.

Nee, maar wel voor hoelang ik lift, ik ben nog lang niet aan het einde van m'n liftingreis.

Maar nog steeds beantwoorden jullie mijn vraag over mijn armen niet, beetje zwakjes.

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Nee als ik na je pic kijk is mijn conclusie nog steeds dat je ecto bent

Zwak. Wat denk je van me armen dan, zoals ik al vroeg, srs.

Nee, maar wel voor hoelang ik lift, ik ben nog lang niet aan het einde van m'n liftingreis.

Maar nog steeds beantwoorden jullie mijn vraag over mijn armen niet, beetje zwakjes.

---------- Toegevoegd om 01:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Zwak. Wat denk je van me armen dan, zoals ik al vroeg, srs.

5 cm ik ben srs

Beetje zwakjes? Wat.

Kom eens met een echte foto, op die foto kan je het niet eens beoordelen, ecto beach boy.

Niemand verder oke?

Stats dus 73kg at 6% bf. Mijn armen zijn 40 cm (flexed, geen pomp). Die 35 zit er flink naast.

Dus niet beoordelen op gewicht, srs.

40 cm armen na 2 jaar trainen, not bad...

but really bad
hah ecto :roflol:

Terug
Naar boven