XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

Mijn physique is helemaal niet slecht hoe kom je erbij man. Het enige wat jullie zien is die 73kg, maar je ziet niet de 6% bf en de 28 inch waist die ik heb waardoor dat veel kg scheelt.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Jij kan niet eens mens physique doen, en je juiced waarschijnlijk aan je hoofd te zien.

Wat. Lees jij met je ogen dicht?
Je bent gewoon een ecto die weinig eet, dat je dat niet durft toe te geven. In 2 jaar amper massa opgebouwd, daar moet je trots op zijn man.

Mijn physique is helemaal niet slecht hoe kom je erbij man. Het enige wat jullie zien is die 73kg, maar je ziet niet de 6% bf en de 28 inch waist die ik heb waardoor dat veel kg scheelt.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Jij kan niet eens mens physique doen, en je juiced waarschijnlijk aan je hoofd te zien.

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

Btw, die Davy Jones doet dat ook, er staat zelfs in e e-mail die ik heb gekregen van die competitie dat het handig is om het op forums te gooien.

Ja calve kuur echt aanrader. Vraag ot maar en als jij nou eerst gaat trainen in plaats van op dit forum posten. Als het het beachforum was had je rechts van spreken trouwens maar de staat duidelijk bodybuilding forum

• Topic Starter Topic Starter
Ja calve kuur echt aanrader. Vraag ot maar en als jij nou eerst gaat trainen in plaats van op dit forum posten. Als het het beachforum was had je rechts van spreken trouwens maar de staat duidelijk bodybuilding forum

Juice juice juice juice juice :roflol: voor bad genetics.

Gelukkig heb ik tot begin december dan sta ik op 6% hoop ik haha en jij?

---------- Toegevoegd om 02:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

Stil mad whiteknight?

Haha nee ik ben niet boos, ik wil over 3 jaar flexcup mee doen :)
Hoeveel procent sta jij nu dan ?

Gelukkig heb ik tot begin december dan sta ik op 6% hoop ik haha en jij?

---------- Toegevoegd om 02:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

Stil mad whiteknight?

Ik doe dit jaar nog niet mee man, ik wil eind volgend jaar pas competen. Train pas 1 jaar en 11 maanden, dus is nog een beetje te vroeg vind ik.

19 hoop begin december op 6 te staan met 97 of 98 kilo wat. Verwacht jij te zijn over 3 jaar?

Kheb uitgerekend voor je. Nu op 6% zit je op 86kg (maar dat gaat wss nog lager zijn, eerder 83 door vocht wat je verliest door lage carbs).

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Zou ik idd ook niet doen, je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

Trouwens de concurrent begint in te lopen ;) :roflol:

Ik maak mezelf niet belachelijk, jij maakt jezelf belachelijk, omdat je niks gaat bereiken maar wel praatjes hebt.

Kheb uitgerekend voor je. Nu op 6% zit je op 86kg (maar dat gaat wss nog lager zijn, eerder 83 door vocht wat je verliest door lage carbs).

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Ik maak mezelf niet belachelijk, jij maakt jezelf belachelijk, omdat je niks gaat bereiken maar wel praatjes hebt.
107 kg - 13% is 93

Je hebt gelijk man haha. Ik had je lean mass uitgerekend, maar het zal waarschijnlijk rond de 90 uitkomen dan.

Maar welke klasse ga je meedoen?

Geen idee word eerste jaar nog niet in verdiept

---------- Toegevoegd om 02:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:33 ----------

Hoop over 3 jaar rond de 75/77 op 5% te staan.

Je doel is btw wel onrealistisch in zo'n korte tijd en op dat gewicht aangezien je veel vocht ook kwijt gaat raken ;)

Haha ja misschien gelijk in ach ik zie het wel maak me niet zo druk heb in ieder geval nog paar maanden

Terug
Naar boven