MuscleMeat

Physique of the Week online contest!

Ik maak mezelf niet belachelijk, jij maakt jezelf belachelijk, omdat je niks gaat bereiken maar wel praatjes hebt.

Oh wacht, je kan ook nog eens in de toekomst kijken.
Ik heb ondertussen al veel meer bereikt binnen 6 maanden dan jij in 2 jaar. :)

Haters gonna hate. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook naturel en train 3 jaar

Dan moet je mij op ze minst nog 1 jaar geven voordat je oordeelt. En waarschijnlijk zie ik er op 80kg net zo groot uit als jij op 90.

En als je met summerboy bedoelt iemand die houd van aesthetics en symmetry, nou dat klopt :roflol:

Dan moet je mij op ze minst nog 1 jaar geven voordat je oordeelt. En waarschijnlijk zie ik er op 80kg net zo groot uit als jij op 90.

En als je met summerboy bedoelt iemand die houd van aesthetics en symmetry, nou dat klopt :roflol:

Je vergeet dat hij geen ecto is.

We schelen 2 centimeter in lengte succes 17 kilo in een jaar Tijd zou het knap vinden. Dan heb je mijn respect als je dat lukt

Lukt me niet, want ik ben naturel. Ik hoopte op 12kg en dat is al best hoog gegrepen.

Haha ja ik heb het ook naturel gehaald. Jij kan je beter voor de beachclub aanmelden of misschien heeft het girlscene forum wel fitness wedstrijden daar zit jij op niveau

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:49 ----------

Hahaha, ja maarja, ga ik niet gebruik van maken man. Ik blijf voor altijd naturel man.

Gast als je calve kuur doet word je zoals mij srs

Haha ja ik heb het ook naturel gehaald. Jij kan je beter voor de beachclub aanmelden of misschien heeft het girlscene forum wel fitness wedstrijden daar zit jij op niveau

---------- Toegevoegd om 02:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:49 ----------

Word je dan ook dik ?

Hahahahaha zonder kuur :roflol: dan heb je wel slechte facial aesthetics.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Dan krijg je een kop gevuld met vocht, die 2kg moet je trouwens ook nog extra afhalen van die 93kg.

Hahahahaha zonder kuur :roflol: dan heb je wel slechte facial aesthetics.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

Dan krijg je een kop gevuld met vocht, die 2kg moet je trouwens ook nog extra afhalen van die 93kg.

Haha wel meer als 2kg vocht :p

Terug
Naar boven