- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, want ik heb een wetenschappelijk artikel gelezen dat met bulken tussen de 10 en 12% bf het beste is (de lean mass/fat verhouding die je gaint is dan het voordeligst/best).
Moet je niet slapen ;P? Is niet goed voor je gains ditHeb je dat wetenschappelijke artikel toevallig nog want dit hoor ik nu voor het eerst...
.Moet je niet slapen ;P? Is niet goed voor je gains dit.
Ps. Binnenkort een keer samen trainen?
Michael Green zei:Mijn doel is niet alleen competen zoals velen hier wel als doel hebben.
Ten eerste: Dat is niet wat ik vroeg.
Ten tweede: Ik ga nooit aas gebruiken, dat is mijn persoonlijk keuze, als ik het wilde kon ik dat nu al doen.
Ten derde: Zal hier nooit advies vragen over voeding, want weet al exactly hoe ik goed moet cutten en bulken.
Nee, want ik heb een wetenschappelijk artikel gelezen dat met bulken tussen de 10 en 12% bf het beste is (de lean mass/fat verhouding die je gaint is dan het voordeligst/best).
Ten tweede, ik moest ook ooit leren cutten op de snelst mogelijke manier. Weet nu hoe dat moet, en dat is chill. Sowieso als je nooit droog bent, val je ook niet op (dat maakt voor sommigen niet uit maar voor mijn doelen maakt dat wel uit).
Mijn doel is niet alleen competen zoals velen hier wel als doel hebben.
Sowieso als je nooit droog bent, val je ook niet op
It is natural and it is possible! I'm here to inspire and my goal is to get the most aesthetic physique in the world naturally. This is just the beginning, I'm gonna show you how great I am!
---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------
Ja?
Nee, irritante kut ventjes niet nee, die moeten alles uit de kast halen. Maakt voor mij niet uit of ik 10% ben of 20%. U jelly mad bra?
Heh? Ik ben mss geen 6 % maar weet zeker dat ik fysiek gezien meer opval dan jij.
Verder wel mee eens dat je beter vanaf 6% kunt bulken dan vanaf 14, maar dat is puur omdat je op 6% en een goede bulk een keer op 10 uit komt en dan nog droog staat, als je vanaf 14 gaat bulken en op 20 uitkomt ben je een fat f**k. Niks wetenschappelijks aan.
denk niet zo klein hahaha, ik heb het niet over opvallen als je buiten over straat loopt, mad?
---------- toegevoegd om 09:00 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------
je valt ook zeker physique meer op als ik, dat klopt, maar gaat erom op welke manier je wilt opvallen.
Maar ik zei niet vanaf 6% bulken. Dat ik naar 6% ben gegaan is helemaal niet goed voor de bulk, want zolang ik niet op de 10 zit, zal mijn vet/lean mass- gaining verhouding niet goed zijn (meer vet als lean mass). Tussen de 10 en 12, zal die verhouding goed zijn (meer lean mass als vet).
---------- toegevoegd om 09:02 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------
nou competen ook, ifbb pro. Fitness model. Sponsored athlete (liefst gymshark). Grote media bereik (youtube, instagram, facebook). Website (met daarop online coaching + eigen fitness kledingmerk).
,,,,meeste dromen zijn bedrog maar als jij droomt zijn ze het zeker toch ,,,
Heb je dat wetenschappelijke artikel toevallig nog want dit hoor ik nu voor het eerst...
Waarom antwoord je hier niet op? Omdat je hier niet een roid gerelateerd antwoord op kunt geven of...??