Fitness Seller

Physique of the Week online contest!

• Topic Starter Topic Starter
Yes! 10000 views!

Leuk topic

Waarom gebruik je je echte achternaam niet? Als je ooit een sponsorcontract wil zal je toch wel je echte naam moeten gebruiken. Verder is je fysiek wel medium tot goed voor je leeftijd, maar zijn toch veel gasten met betere aanhechtingen en rondingen, denk niet dat je de top kan bereiken in MAP, maar je kan uiteraard proberen. Waist ziet er trouwens niet zo smal uit, als dat 70cm is, dan is je frame echt klein... Schouderbreedte kan ook beter... Armen zien er ook eerder 35cm uit ipv 40. En dan je hoofd.... Toekomst ziet er niet goed uit voor je kerel :/

Laatst bewerkt:
Waarom gebruik je je echte achternaam niet? Als je ooit een sponsorcontract wil zal je toch wel je echte naam moeten gebruiken. Verder is je fysiek wel medium tot goed voor je leeftijd, maar zijn toch veel gasten met betere aanhechtingen en rondingen, denk niet dat je de top kan bereiken in MAP, maar je kan uiteraard proberen. Waist ziet er trouwens niet zo smal uit, als dat 70cm is, dan is je frame echt klein... Schouderbreedte kan ook beter... Armen zien er ook eerder 35cm uit ipv 40. En dan je hoofd.... Toekomst ziet er niet goed uit voor je kerel :/

Whahahaha :roflol:

Ik ben geen troll, hoor. Veel succes verder bRaH!

Is hip weet je. Michael Green klinkt beter dan Michael Greenfield :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Woensdag fiets je naar de sportschool en za/zo voetbal je?

Zonde dat er met alle goedbedoelde tips niks gedaan gaat worden. Normaal moet iemand daarvoor betalen voor dit advies.

Woensdag fiets je naar de sportschool en za/zo voetbal je?

Neej jy.

Laatst bewerkt:
OP, als je rationeel zou nadenken en je doelen zo snel mogelijk wil realiseren is het dan niet slimmer om eerste jaar(en) flink te bulken en pas te cutten als je een respectabele hoeveelheid massa hebt?

Je claimt dat je precies weet op hoeveel kcal je moet bulken en cutten met je lichaam dan is dat toch een snellere weg om dit te bereiken?

Met tshirt zie je er nu waarschijnlijk niet uit alsof je lift. (no offense)

OP, als je rationeel zou nadenken en je doelen zo snel mogelijk wil realiseren is het dan niet slimmer om eerste jaar(en) flink te bulken en pas te cutten als je een respectabele hoeveelheid massa hebt?

Je claimt dat je precies weet op hoeveel kcal je moet bulken en cutten met je lichaam dan is dat toch een snellere weg om dit te bereiken?

Met tshirt zie je er nu waarschijnlijk niet uit alsof je lift. (no offense)

Nee, want ik heb een wetenschappelijk artikel gelezen dat met bulken tussen de 10 en 12% bf het beste is (de lean mass/fat verhouding die je gaint is dan het voordeligst/best).

Ten tweede, ik moest ook ooit leren cutten op de snelst mogelijke manier. Weet nu hoe dat moet, en dat is chill. Sowieso als je nooit droog bent, val je ook niet op (dat maakt voor sommigen niet uit maar voor mijn doelen maakt dat wel uit).

Mijn doel is niet alleen competen zoals velen hier wel als doel hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven