Michael Green
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan het eigenlijk dat jullie aan de AAS zitten, maar er niet zo uitzien als hun?
weet je het is nu wel erg duidelijk dat jij er genoegen in schept om te trollen en te provoceren daar zien de meesten ook wel de lol van in
maar je zou ook even een klein beetje respect kunnen opbrengen voor de leden hier die echt dedicated trainen en eten wel of niet aan de AAS want het zijn geen snoepjes en wonder pilletjes hoor
en hier zitten echt brute gasten die ook wedstrijden doen en winnen
en jij bent nog jong moet nog heel veel leren en vroeg of laat kom jij ook in aanraking met aas al schreeuw je nu van niet
en als jij straks hier om advies komt vragen over je voeding of eventueel aas zijn ze jou echt niet vergeten hoor want het geheugen is groot hier miss even iets om over na te denken imo
opa
weet je het is nu wel erg duidelijk dat jij er genoegen in schept om te trollen en te provoceren daar zien de meesten ook wel de lol van in
maar je zou ook even een klein beetje respect kunnen opbrengen voor de leden hier die echt dedicated trainen en eten wel of niet aan de AAS want het zijn geen snoepjes en wonder pilletjes hoor
en hier zitten echt brute gasten die ook wedstrijden doen en winnen
en jij bent nog jong moet nog heel veel leren en vroeg of laat kom jij ook in aanraking met aas al schreeuw je nu van niet
en als jij straks hier om advies komt vragen over je voeding of eventueel aas zijn ze jou echt niet vergeten hoor want het geheugen is groot hier miss even iets om over na te denken imo
opa
Ten eerste: Dat is niet wat ik vroeg.
Ten tweede: Ik ga nooit aas gebruiken, dat is mijn persoonlijk keuze, als ik het wilde kon ik dat nu al doen.
Ten derde: Zal hier nooit advies vragen over voeding, want weet al exactly hoe ik goed moet cutten en bulken.
hahahaIk heb op jou gestemd, jij hebt die pot poeder het hardst nodig

Waarom weeg jij 128kg maar zie je er niet uit als Ulisses jr?![]()
Waarom weeg jij 128kg maar zie je er niet uit als Ulisses jr?![]()
Omdat ik geen kuurtjes neem en me ouders volbloed ariër zijn.

Wat is jouw excuus dan dat je na 2 jaar 70kg weegt?
73* Ik heb geen excuus, gaat erom van hoe ver ik ben gekomen, proud but never satisfied.
En oja, shredded AF.
. En je weegt net aan een paar kilo meer dan de doorsnee dbb chick.Abs on a skinny gu............ de rest mag je zelf invullen.
Je hebt gewoon een superdudes fysiek. No legs maar wel sixpack jwz. En je weegt net aan een paar kilo meer dan de doorsnee dbb chick.

Is dat het enige excuus dat je kan gebruiken? Elke post waar je geen zinnig antwoord op kunt geven : Roids roids roids![]()
Waarom zou ik over zo'n scharminkel als jij? Goede inhoudelijke reactie btw
Je gaat niet in op je legs, want die heb je ook gewoon niet. Leg day, not even once.