Fitness Seller

Physique of the Week online contest!

OP gefeliciteerd met physique of the weak

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Ja jullie waren wel helden man, om met zijn 4'en tegelijk mij in me eentje aan te vallen nadat ik hem geslagen had. :o

Maar maakt niet uit haha, was goeie avond :roflol:

he, vertel het hele verhaal is:roflol:

1405432977.gif

Hahaha ik had ze alle 4 tegelijk op hun ecto bek gepompt.

Chrisje ben trots op je, maar what hapend?

Kreeg net ook door dat Chrisje gevochten had irl :roflol:

Die 4 vs 1 was wel triest tho :roflol:

Is geen 4 tegen 1 geweest. Chrisje sloeg hem om daarna als een speer een club in te rennen om bij beveiligers te schuilen. Werdt er uit gezet en is vervolgens de strip afgerend omdat z'n maatjes hem niet wilden helpen.

Is geen 4 tegen 1 geweest. Chrisje sloeg hem om daarna als een speer een club in te rennen om bij beveiligers te schuilen. Werdt er uit gezet en is vervolgens de strip afgerend omdat z'n maatjes hem niet wilden helpen.

Top! Dus TS heeft een klap gehad? :D
Karma bestaat!

MIRIN BRAHH!!!

38 pagina's
Karma 4 cliffs

Meneer "Green" Groeneveld komt Zyzz uithangen, wordt aan alle kanten uitgelachen, doet nog achterlijker, wint die contest, Chrisje tikt 'm in elkaar in Albufeira en wordt daarna achterna gezeten door een heleboel van die Zyzz-kontebonkers.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Mental? Je bedoeld fysiek supporten :D

Ssst voor ze ons op 't vliegveld al opwachten :P

Meneer "Green" Groeneveld komt Zyzz uithangen, wordt aan alle kanten uitgelachen, doet nog achterlijker, wint die contest, Chrisje tikt 'm in elkaar in Albufeira en wordt daarna achterna gezeten door een heleboel van die Zyzz-kontebonkers.

:roflol:

Thanks, karma has been given

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Ssst voor ze ons op 't vliegveld al opwachten :P

Ja precies dit gewoon :o

Ipv een zyzz pose had op beter z'n vuisten omhoog kunnen houden.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Maar even srs, heb je hem alleen een klap gegeven omdat hij een aandachtsh**r is? Dat zou wel slecht zijn man.

Deel het hele verhaal even, ik ben benieuwd.

Ipv een zyzz pose had op beter z'n vuisten omhoog kunnen houden.

Hahaha ik zie nou een beeld van die rare ab pose in OP waarna iemand 'm vol in z'n pens stompt en roept : U MAD BRO!

Edit : Oh en Chrisje, niet teveel Lorenzo Becker achterna gaan man, je hebt wss nog niet de massa om die 2 tazershots te kunnen handelen en je bent wel een komische aanwinst voor DBB.

chris als ik je een keer tegen kom irl krijg je een drankie van me, baco'tje ofzo, gin bitter lemon etc.

umad Michael Green?

Terug
Naar boven