AndroidHealthClinic

Physique of the Week online contest!

Ik snap niet waarom jullie chrisje nu veren in zn reet steken. Zoals ik al zei sloeg hij Michael uit het niets op zn kaak om vervolgens gelijk als een p*ssy weg te rennen waardoor Michael niks terug kon doen. maarja als jullie dat stoer vinden.

Als dat zo gegaan is dan is het wel een hele minne aktie ook al is ts een kneus. Beetje vaag om zomaar iemand neer te hoeken om niks.

Ik snap niet waarom jullie chrisje nu veren in zn reet steken. Zoals ik al zei sloeg hij Michael uit het niets op zn kaak om vervolgens gelijk als een p*ssy weg te rennen waardoor Michael niks terug kon doen. maarja als jullie dat stoer vinden.

Gelukkig was franco columbo erbij om met zijn aesthetic physique of the gods en veel te korte broekje achter chrisje123 aan te dansen en m weg te blazen met een paar bdb's en zyzz poses, roepend "u mad brah". Waarna chrisje als een sad c*nt afdroop.

of was het niet zo gegaan

Gelukkig was franco columbo erbij om met zijn aesthetic physique of the gods en veel te korte broekje achter chrisje123 aan te dansen en m weg te blazen met een paar bdb's en zyzz poses, roepend "u mad brah". Waarna chrisje als een sad c*nt afdroop.

of was het niet zo gegaan

:roflol:

chris als ik je een keer tegen kom irl krijg je een drankie van me, baco'tje ofzo, gin bitter lemon etc.

Same here! Onze held. Zo zie je maar weer dat aandachtsh**ren een dit soort idioten direct afgestraft worden.
Of Karma het nou doet of Chrisje. :roflol:

U MAD BRAH!?

Ja, das leuk. Het beste wat chrisje ooit gedaan heeft.

Wie is Chrisje?

Ps, Chrisje hoe heb je hem herkent? Hoe wist je dat hij dat was?
Of was het zo overduidelijk omdat hij met een luidspreker rond liep te verkondiggen dat ie body of the week was en of iedereen aan het MIRIN was? :cool:

good job chrisje man

Same here! Onze held. Zo zie je maar weer dat aandachtsh**ren een dit soort idioten direct afgestraft worden.
Of Karma het nou doet of Chrisje. :roflol:

U MAD BRAH!?

Wie is Chrisje?

Ps, Chrisje hoe heb je hem herkent? Hoe wist je dat hij dat was?
Of was het zo overduidelijk omdat hij met een luidspreker rond liep te verkondiggen dat ie body of the week was en of iedereen aan het MIRIN was? :cool:

grietjes waren aan zn abs aan het likken

aan jouw stats en krachtstats te zien kan je beter met de 4 zyzzboys meevechten.

+1.5 jaar krav maga + 4 jaar kickboks (bijna wedstrijd klaar) + 2 jaar pencak silat

gemiddelde 20'iger breek ik brah

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

zeg ik ook niet, maar wanneer je bank 5 kg onder je squat is ben je toch ergens te laat mee begonnen.

doe pas laatste half jaar echt serieus benen, every day is upper body day brah

Michael sprak chrisje aan op z'n uitspraken over hem op dbb en noemde chrisje een internet gangster.

Chrisje haalt uit en rent gelijk weg en gaat daarna een club in om bij beveiligers te schuilen.

Michael wacht chrisje op voor die club en Chrisje wordt die club uitgezet en rent de strip af.

jerry jerry!

Michael sprak chrisje aan op z'n uitspraken over hem op dbb en noemde chrisje een internet gangster.

Chrisje haalt uit en rent gelijk weg en gaat daarna een club in om bij beveiligers te schuilen.

Michael wacht chrisje op voor die club en Chrisje wordt die club uitgezet en rent de strip af.

Chrisje, kan jij dit bevestigen?

hoe weet Michael wie chrisje is ???

Had chrisje deze geplaatst want dan was het geoorloofd

b54hnd.jpg

Top actie!

Heb je zelf dit topic wel eens gelezen? Ga je me nou echt vertellen dat je die vriend van je normaal vond doen?

Geef toe, dat soort gedrag verdiend toch gewoon een pak slaag?

Top actie!

Heb je zelf dit topic wel eens gelezen? Ga je me nou echt vertellen dat je die vriend van je normaal vond doen?

Geef toe, dat soort gedrag verdiend toch gewoon een pak slaag?

hij is wss net zo

"de aesthetics crew"

lolled

Michael was in gesprek gekomen met jongens uit Nederland. Fitness kwam ter sprake en Michael vroeg of ze op dbb zaten. Die jongens vertelde dat ze met chrisje123 in albu waren.

Daarna post chrisje hier dat Michael in albu is en een r*tard is.

Michael spreekt chrisje daar op aan en daarna de rest van het verhaal.

Terug
Naar boven