XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

haha chrisje held, gaan jullie ecto's toevallig 1 t/m 11 augustus naar lloret de mar??? ik wil het met plezier opnemen tegen 4 van jullie:)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

of zullen we een gevecht organiseren? 4 ecto's/zyzz gayboy's VS 4 DBB'ers??

I'm inn

haha chrisje held, gaan jullie ecto's toevallig 1 t/m 11 augustus naar lloret de mar??? ik wil het met plezier opnemen tegen 4 van jullie:)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

I'm inn

Wat zit jij nu weer stoer te doen dan? Dikke E-hero. En wat is het verschil tussen 4 ecto's/zyzz gayboys en 4 DBB'ers?

I'm inn

aan jouw stats en krachtstats te zien kan je beter met de 4 zyzzboys meevechten.

:roflol:

Ipv een zyzz pose had op beter z'n vuisten omhoog kunnen houden.

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Maar even srs, heb je hem alleen een klap gegeven omdat hij een aandachtsh**r is? Dat zou wel slecht zijn man.

Deel het hele verhaal even, ik ben benieuwd.

Nee srs, zo ben ik echt totaal niet, heb een hekel aan ruzie.

dit topic heeft nu echt wel potentie

ahahah gewoon oekkies gekregen :roflol:

''my message is to train hard, don’t be a hard c*nt, enjoy life and don’t take yourself too seriously.''

- Zyzz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I'm inn

mat wil wel met je stoeien:)

2x 105 bp is niet slecht howr.

lol

het verschil is spieren

spieren

2x 105 bp is ontzettend gay hoor :P

Heb je wel eens foto's gezien van die trainingsdagen die georganiseerd worden? In een sportschool vol beginners vallen ze in ieder geval niet op. Dus of het verschil spieren is betwijfel ik.

Nee srs, zo ben ik echt totaal niet, heb een hekel aan ruzie.

Neem ons even mee naar die mooie avond. Hoe ging het precies.

Schreeuwde hij, come at me bro naar je? In dat geval is het gerechtvaardigd.

Inbe4 politierapport.

Man schreeuwde "Come at me bro" en kreeg stompen irl.

Ik snap niet waarom jullie chrisje nu veren in zn reet steken. Zoals ik al zei sloeg hij Michael uit het niets op zn kaak om vervolgens gelijk als een p*ssy weg te rennen waardoor Michael niks terug kon doen. maarja als jullie dat stoer vinden.

Ja, das leuk. Het beste wat chrisje ooit gedaan heeft.

Ik snap niet waarom jullie chrisje nu veren in zn reet steken. Zoals ik al zei sloeg hij Michael uit het niets op zn kaak om vervolgens gelijk als een p*ssy weg te rennen waardoor Michael niks terug kon doen. maarja als jullie dat stoer vinden.

vind jij dat niet stoer?

Type dan ff het hele verhaal, hier kunnen we weinig mee

Terug
Naar boven