Fitness Seller

Physique of the Week online contest!

Heey Micheal, was erg gezellig in Albufeira. De volgende keer liever niet met z'n 4e op Chrisje123, bij voorbaat dank.

Geloof er dus werkelijk geen hol van :)

hahahahaha wat een topic man! ecto p*ssy krijgt klappen :') Wel slecht dat je hem niet ko tikt chrisje! Als ik geld had ging ik vandaag nog naar ecto albuifeira en knuffelde ik die michael wel even voor je :D

Chris +100 dat je zo een omhoog gevallen homo klapt! inb4 4 ecto;s voor mijn ectodeur

Epic troll dit, waarom zouden we dit uitgerekend van chrisje moeten geloven? Eerst spoonpic van albufeira + briefje erbij. Eventueel die michael ook nog erbij voor ultimate proof.

maar nu heerst de vraag; hoe zag onze beachboy van dbb eruit? had hij echt 40cm armen? leek hij veel zwaarder dan 70kg? was hij" physique of the week" wel waardig??

questions, so many questions....

Het gezicht van Michael kan er alleen maar mooier op geworden zijn.

• Like
Waarderingen: mat
maar nu heerst de vraag; hoe zag onze beachboy van dbb eruit? had hij echt 40cm armen? leek hij veel zwaarder dan 70kg? was hij" physique of the week" wel waardig??

questions, so many questions....
JA hoor , niet verkeerd van wat ik gezien heb...

Haha wat leuk dit..
Alleen wegrennen is wel beetje minder chrisje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dafuq

was jij dr ook? :roflol:

voor iemand als jij rennen ze wel weg hoor. 20kg meer massa lolol

Yeah, was met Chrisje123 mee, maarja, alcohol = reactie tijd van een aardappel, dus niet veel kunnen doen. Die jochies waren wel erg hoog van zichzelf met dingen als: "Kijk maar uit want Michael stompt hem helemaal in elkaar". En daarbij namen ze het internet wel heel erg serieus om een of andere reden.

alex jij bent p*ssy man ik ken je IRL

jk

heb je ze verteld hoeveel je doet doodtillen

Yeah, was met Chrisje123 mee, maarja, alcohol = reactie tijd van een aardappel, dus niet veel kunnen doen. Die jochies waren wel erg hoog van zichzelf met dingen als: "Kijk maar uit want Michael stompt hem helemaal in elkaar". En daarbij namen ze het internet wel heel erg serieus om een of andere reden.
lolwat was micheal de grootste van de groep?
https://www.youtube.com/watch?v=ILkkpMEzlZY

als je je online en irl als een arrogant knuppeltje gedraagt verdien je een paar klappen, wel lachen dat het zo gebeurt

vast roid rage van die gasten

en chrisje123, volgende dag nog naar hem toe gegaan en sorrie gezecht?

en nu, vanavond dikke fight in Portugal?

pluk een roos

ga samen PUA'en en report in PUA topic

Terug
Naar boven