MuscleMeat

Physique of the Week online contest!

seti hatia is idd erg traditioneel betawi worden al die sierlijke bewegingen weg gelaten. Stevig staan, tegen tegenstander aanplakken en ellebogen en vuisten het werk laten doen. Vond het wel mooi, maar helaas konden mijn knieeen het op een gegeven moment niet meer aan zo vaak lang door de knieen staan om te trainen. Vrouwlief vroeg op een gegeven moment aan me of het niet tijd werd om er mee te stoppen. Ik kwam op dat moment schuivend op mijn kont de trap af omdat trap af lopen niet meer lukte. Helaas toen tegen mijn principes in haar gelijk moeten geven :P

Maar goed OT waar blijft het volledige verhaal van chrisje nu? Graag met ondersteunend beeldmateriaal!

wij trainden te veel gericht op demonstraties en dergelijke. Al heb ik er evengoed een solide vechtsport basis van gekregen. Nu doe ik helaas niks meer :( ben te bang voor blessures

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Ectos knuffelen
emoji4.png

en endo's dan

Er is weinig bijzonders gebeurd. Ik probeerde ruzie uit de weg te gaan omdat ik een hekel daar aan heb, maar je moet me niet gaan lopen bedreigen, daar houd ik niet van. Dus toen ging het ook mis

Er is weinig bijzonders gebeurd. Ik probeerde ruzie uit de weg te gaan omdat ik een hekel daar aan heb, maar je moet me niet gaan lopen bedreigen, daar houd ik niet van. Dus toen ging het ook mis

Maar maar maar,

Hoe herkende je hem dan ?
Hij wist ook dat jij van DBB was ???

Tell me more brah!

Ja man je probeert echt ruzie uit de weg te gaan daarom loop je hem eerst hier te beledigen. Hij heeft trouwens nog PM's dat je bij hem loopt te slijmen van een week geleden dus ga aub niet zo stoer doen hier.

maar waar is maikel dan, ligt die met een kruik in bed of is hij terug aan het poseren op de Spaanse Costa? Zoveel dagen zoveel vragen. Paard en wagen.

Ja man je probeert echt ruzie uit de weg te gaan daarom loop je hem eerst hier te beledigen. Hij heeft trouwens nog PM's dat je bij hem loopt te slijmen van een week geleden dus ga aub niet zo stoer doen hier.

Misschien moet je het internet eens niet zo serieus nemen.
En btw hij was degene die mij pm'de en ik had gewoon een normaal gesprek met hem.

En "umad" en "umirin" hele tijd roepen omdat Zyzz dat zei is gewoon retarded.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien moet je het internet eens niet zo serieus nemen.
En btw hij was degene die mij pm'de en ik had gewoon een normaal gesprek met hem.

En "umad" en "umirin" hele tijd roepen omdat Zyzz dat zei is gewoon retarded.

Je bent echt raar man. Maarja zoek het lekker uit 1 op 1 met Michael jullie komen elkaar vast nog wel tegen.

Ik ben trainen mazzel!

haha chrisje held, gaan jullie ecto's toevallig 1 t/m 11 augustus naar lloret de mar??? ik wil het met plezier opnemen tegen 4 van jullie:)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

of zullen we een gevecht organiseren? 4 ecto's/zyzz gayboy's VS 4 DBB'ers??

I'm inn
**kijkt op horloge** it's INNNNN o'clock:mad:

lolll die poes keek echt veulsteliev

Haha, het was het toch wel waard om al die pagina's terug te lezen. Lekker chrisjs!

lol in b4 revenge of the nerds 1 - infinite

lollllllll

revenge of the nerds

ik ben volgende week in USA is er dan ook iemand van dbb <3

Ja, ik zit voor 2 maanden in Lansing MI, waar zit jij? Heb er wel een ticket voor over om ff te matten.

---

Net heel het topic doorgelezen. Dis better gonna be good!

Terug
Naar boven