ivantjeuh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redelijk kansloos om iemand op z'n b**kes te houwen en daarna weg te rennen.
Ik wacht even Chris' verhaal af.
dbb ecto fight in albufeira
is dit soort 3 op reis ?
Redelijk kansloos om iemand op z'n b**kes te houwen en daarna weg te rennen.
Ik wacht even Chris' verhaal af.
wel als er dan meteen 4 anderen op je af komen gerend

Welke stijl silat? Zelf pukulan betawi gedaan!+1.5 jaar krav maga + 4 jaar kickboks (bijna wedstrijd klaar) + 2 jaar pencak silat
gemiddelde 20'iger breek ik brah
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
doe pas laatste half jaar echt serieus benen, every day is upper body day brah

+1.5 jaar krav maga + 4 jaar kickboks (bijna wedstrijd klaar) + 2 jaar pencak silat
gemiddelde 20'iger breek ik brah
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
doe pas laatste half jaar echt serieus benen, every day is upper body day brah
Wat een schouwspel moet dat zijn geweest
Had die uitsmijter wel willen zijn daar op dat moment
bende ecto's die elkaar tikken geven en een beetje tof lopen doen. Denken dat ze buff zijn. En dan zo'n mannetje bij zn arm pakken en drie meter door de lucht heen gooien

bende ecto's die elkaar tikken geven en een beetje tof lopen doen. Denken dat ze buff zijn. En dan zo'n mannetje bij zn arm pakken en drie meter door de lucht heen gooien
irl bietje oppassenseti hatia is idd erg traditioneel betawi worden al die sierlijke bewegingen weg gelaten. Stevig staan, tegen tegenstander aanplakken en ellebogen en vuisten het werk laten doen. Vond het wel mooi, maar helaas konden mijn knieeen het op een gegeven moment niet meer aan zo vaak lang door de knieen staan om te trainen. Vrouwlief vroeg op een gegeven moment aan me of het niet tijd werd om er mee te stoppen. Ik kwam op dat moment schuivend op mijn kont de trap af omdat trap af lopen niet meer lukte. Helaas toen tegen mijn principes in haar gelijk moeten gevenik ook tijdje pukulan , setia hati stijl oid was het. Vond het te traditioneel
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------
hey welkom in mijn leven, 1x per ongeluk bij een oefening met een ecto gegooid, werd me niet in dank afgenomenirl bietje oppassen