Fitness Seller

Physique of the Week online contest!

Op dit forum zijn echt alleen maar azijnpissers te vinden. Op Internationale forums krijg je alleen maar goede feedback en positieve reacties terwijl hier mensen alleen maar haten en je proberen de grond in te stampen. Hij is 73kg? So what? Het gaat om hoe je eruit ziet en niet om stats, hij heeft een lager bodyfat dan de meeste dikkerds hier. 1 zo'n idioot hierboven dreigt zelfs met geweld. Gevalletje roid rage? Triest zooitje hier.
Welkom. Wat zijn je doelen?

iemand maakt een account op een forum om likes te bedelen, gaat fout en ineens uit het niets komt z'n buttbuddy superdeluxe uit z'n holletje gekropen om ons allemaal azijnpissende trieste dikkers te noemen. :roflol:

Op dit forum zijn echt alleen maar azijnpissers te vinden. Op Internationale forums krijg je alleen maar goede feedback en positieve reacties terwijl hier mensen alleen maar haten en je proberen de grond in te stampen. Hij is 73kg? So what? Het gaat om hoe je eruit ziet en niet om stats, hij heeft een lager bodyfat dan de meeste dikkerds hier. 1 zo'n idioot hierboven dreigt zelfs met geweld. Gevalletje roid rage? Triest zooitje hier.
Hoi en welkom op dbb.
Ik ben Adil, een gladde mocro noy van 24 jaar die tevens een opleiding tot verpleegkundige volgt. Daarnaast raak ik opgewonden van grote n*gers, maar weet niet of ik homo ben.

Wat zijn je doelen?

Kusjes,
Gladde mocro boy :heart:

Grapje adil ik vin jou bes koel

iemand maakt een account op een forum om likes te bedelen, gaat fout en ineens uit het niets komt z'n buttbuddy superdeluxe uit z'n holletje gekropen om ons allemaal azijnpissende trieste dikkers te noemen. :roflol:

Haha ik loop hier al langer mee dan je denkt. Heb al zovaak topics gezien waar mensen compleet afgezeken worden. Maarja is blijkbaar cultuur op dbb

Willen we minder of veel minder ecto's als TS?

• Topic Starter Topic Starter
willen we minder of veel minder ecto's als ts?

meer meer meer!

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

+1

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Sommige vragen er gewoon om... kunnen wij toch niks aan doen, of wel?

Ik vroeg helemaal niks.

Ik zit nu al 6 pagina's mee te lezen, maar heb nog geen naaktfoto van TS gezien???
Valt een beetje vies tegen

Gadverdamme, dit topic.

Terug
Naar boven