- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
me2 hij was echt lekker ofnie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op dit forum zijn echt alleen maar azijnpissers te vinden. Op Internationale forums krijg je alleen maar goede feedback en positieve reacties terwijl hier mensen alleen maar haten en je proberen de grond in te stampen. Hij is 73kg? So what? Het gaat om hoe je eruit ziet en niet om stats, hij heeft een lager bodyfat dan de meeste dikkerds hier. 1 zo'n idioot hierboven dreigt zelfs met geweld. Gevalletje roid rage? Triest zooitje hier.

Tantoe lekker G
---------- Toegevoegd om 01:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:21 ----------
Dit soort dingen zijn dus al de reden waarom ik al niet op jou stem
Dat ja.
Whahaha, dat is de eerste afbeelding die ik post, je bent gewoon bevooroordeeld, omdat al die hatertjes hier jaloers zijn.
Wat zijn je stats eigenlijk ?
Deadlift
Bench
Squat
Mp

Geloof je dat ook echt? Is dat de pop psychologie bij die zyzz kliek?
Ik doe geen powerliften, alleen hyperthropy. Wss ga je weer lachen dit dat, maar kracht maakt me nu niet uit.
Ik wil eerst zo snel mogelijk spier opbouwen en dan komt de kracht vanzelf wel erna.
Dus je bencht, squat, mp, en Deadlift niet ?![]()
Heb je wel benen ?![]()
Kun je wat meer over dat hyperthropy vertellen?Ik doe geen powerliften, alleen hyperthropy. Wss ga je weer lachen dit dat, maar kracht maakt me nu niet uit.
Ik wil eerst zo snel mogelijk spier opbouwen en dan komt de kracht vanzelf wel erna.
Dus je bencht, squat, mp, en Deadlift niet ?![]()
Heb je wel benen ?![]()