MuscleMeat

Physique of the Week online contest!

• Topic Starter Topic Starter
Whahahaha doooooood :roflol: :roflol: :roflol:

Komen ze haten, maar moeten ze wel vroeg slapen voor hun saaie baantje van 9 tot 5 tot hun 67ste jaar omdat ze niks bereiken.

THANKS GUYS! Door jullie ben ik nu Cool Novice :*

Laat ze maar haten. Mijn stem heb je bro!

pls enlighten us over wat jij allemaal bereikt hebt

Laat ze maar haten. Mijn stem heb je bro!

Wouw, de eerste normale op dutch bbforum. Ik weet best dat mijn physique niet de beste is van die 10, maar ik train nog niet eens 2 jaar, dusja.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

pls enlighten us over wat jij allemaal bereikt hebt

Ben bezig ermee ;)

Lach maar heel hard :) Maar ik ga de top bereiken, beloof ik je nu al 100%.

Wouw, de eerste normale op dutch bbforum. Ik weet best dat mijn physique niet de beste is van die 10, maar ik train nog niet eens 2 jaar, dusja.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Ben bezig ermee ;)

Lach maar heel hard :) Maar ik ga de top bereiken, beloof ik je nu al 100%.

Goed man, dit bereiken die jaloerse f**gots hier nog niet in 10 jaar.

Whahahaha doooooood :roflol: :roflol: :roflol:

Komen ze haten, maar moeten ze wel vroeg slapen voor hun saaie baantje van 9 tot 5 tot hun 67ste jaar omdat ze niks bereiken.

THANKS GUYS! Door jullie ben ik nu Cool Novice :*
Inderdaad, ik moet morgen weer op kantoor met Excel sheets werken voor de baas. Had ik maar opgelet op school :(

Ben bezig ermee ;)

Lach maar heel hard :) Maar ik ga de top bereiken, beloof ik je nu al 100%
.
waarmee precies?

Pas op, straks gaan ze je nog reporten, doen ze ook bij mij.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Ja had je dat maar gedaan.
Kun je mij adviseren hoe ik toch nog wat van m'n leven kan maken? Mijn wekkertje staat weer om 06:30 en dat bevalt mij helemaal niets. Dat minimumloon wat iedere maand wordt bijgeschreven op m'n bankrekening des te minder.

Kun je mij adviseren hoe ik toch nog wat van m'n leven kan maken? Mijn wekkertje staat weer om 06:30 en dat bevalt mij helemaal niets. Dat minimumloon wat iedere maand wordt bijgeschreven op m'n bankrekening des te minder.

Ga op een uitkering leven bro, er is niks meer aan te doen voor jou.

Sponsored athlete worden en preps voor competen volgend jaar in men's physique.
dus je wil at best 5 jaar relevant zijn als fitnessmodel? dat verdient trouwens ook amper wat aangezien de meesten nog gewoon werk ernaast hebben. nou dan bereik je heel wat zeg, let nou maar gewoon op op school :roflol:

Morgen weer een dagje kentekenplaten maken zucht...

Zou liever een toekomstig fitnessmodel met een lbmi nog lager dan de gemiddelde auschwitz overlever zijn :/

Gestemd op Danny Jones

Terug
Naar boven