AndroidHealthClinic

pijn benen op loopband

vekkie

Novice
Waardering
0
heyhey

ben nu net een 2 weken bezig met cutten. hiervoor fiets en hardloop ik op de fitness. nu kan ik gewoon buiten rond de 20min nonstop aardig goed hardlopen, maar bij de fitness doen mn kuiten en schenen verschrikkelijk veel pijn na 5mins, 7 min maximaal. went dit..? heb het nu 6x gedaan in die 2 weken, maar het word niet minder schijnt. en waar ligt dit aan? is de loopband meebuigend ofzo? en dus anders als buiten?

danku :rolleyes:

heb je wel goeie schoenen? ik draaf zelf met van die sportnikies, van die zaalschoenen die niet echt om te hardlopen zijn, je kan dan beter van die assics gel dingen kopen. probeer anders even een lichte incline (helling) van 1 of 2 procent, dat helpt bij mij vaak tegen pijn in de schenen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gewoon goeie hardloopschoenen, als ik buiten hardloop, heb ik nooit last van mn benen, stop altijd met rennen omdat ik of geen zin meer heb, of mn binnenste begint te steken :P. misschien moet ik het even navragen aan een van die blonde tutjes...? of mijn schoensel fatsoenlijk is. en ik zal maandag in ieder geval even de incline proberen.

ja, ben benieuwd of het gaat helpen. als ik incline op 1 heb, heb ik het idee dat ik alles net iets minder belast.

kee nice, proberen we even ;) bedankt alvast man, hopen dat het werkt :p

Ja die blonde tutjes kunnen je vast wel helpen ;]

maak je eigen awsome topic aan noob! :P

heyhey

ben nu net een 2 weken bezig met cutten. hiervoor fiets en hardloop ik op de fitness. nu kan ik gewoon buiten rond de 20min nonstop aardig goed hardlopen, maar bij de fitness doen mn kuiten en schenen verschrikkelijk veel pijn na 5mins, 7 min maximaal. went dit..? heb het nu 6x gedaan in die 2 weken, maar het word niet minder schijnt. en waar ligt dit aan? is de loopband meebuigend ofzo? en dus anders als buiten?

danku :rolleyes:

loopband is k*t

kun je beter buiten joggen

snap ik, maar ren toch net iets liever op verharde wegen. daar komt bij dat mn enkels slecht zijn, schijnt in de familie te zitten gvd

Hmm ik heb daar ook last van. Buiten geen last van mijn schenen, maar op de loopband wel, terwijl ik goede hardloopschoenen heb.
Ik ga gewoon op de crosstrainer nu en niet op de loopband :p

Terug
Naar boven