AndroidHealthClinic

pijn bij plassen

Andries

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Heb laatste week een aantal keer pijn gehad wanneer ik plaste, kwam meestal opzetten als ik ophield (laatste beetjes eruit perste:D)

Wat kan dit zijn? Het is een stekende pijn tussen de ballen en mn anus

Prostata
je wordt oud ;)

Blaasontsteking! of een ontsteking aan de bijbal! iig een van de 2, ik hoop voor je de eerste optie, want die 2e........... aiaiai.

iig succes ermee.

Blaasontsteking! of een ontsteking aan de bijbal! iig een van de 2, ik hoop voor je de eerste optie, want die 2e........... aiaiai.

iig succes ermee.

oei oei oei bijbal - onsteking is geen pretje
welke van de 2 is eigenlijk de bijbal ???

• Topic Starter Topic Starter
pfffffffffffffff

en nu? acuut huisarts?

:eek: :D

Nu weer on-topic.

Gewoon hakkie takkie weg zakkie (inclusief balletjes) ...dan is de pijn weg

+1

zou ik wel doen, als je te lang wacht met een ontstoken bijbal kun je een ontsteking aan je follikelen ontwikkelen.

Ook goed. Maar zou een ontstoken bijbal niet ook pijn doen in rust? Ik gok er nog steeds op dat TS te lang heeft lopen rukken, en zo zijn bekkenbodemspieren geïrriteerd heeft.

Heb je al gekuurd ? Zo ja met wat, hoe dikwijls en met welke hoeveelheden ? --> prostaat

Andere mogelijkheid --> nierstenen ?

bijbal ontsteking heb ik 2x gehad. zwaar k*t. pijnlijk

Chlamydia fo sho ;)

ik vraag me af, hoe gek je kunt doen om ervoor te zorgen dat het daar ontstoken word

ik vraag me af, hoe gek je kunt doen om ervoor te zorgen dat het daar ontstoken word

verwaarloosde schimmel infectie, verwaarloosde SOA.

Druiper of chlamydia "HOEFT" een man geen last van te hebben, totdat het omhoog schiet naar de blaas of de testikels.

TS moet gewoon even langs de dok, in een potje piesen en hij weet het na een week.

Simple as hell.

Maak hem niet gek jongens...

Ga effe naar de doc bro voor zekerheid.

Pijn bij het plassen => Druiper oftewel Gonoroe.

Gonoroe is echt heel besmettelijk, zelfs al gebruik je een condoom. Zit je met die hand in die grot, en dan met je hand aan de snikkel, 't zou zo maar kunnen.

Druiper, zonder twijfel!

Terug
Naar boven