AndroidHealthClinic

pijn bij plassen

Een druiper zal je wel makkenlijk kunnen herkennen, denk ik dan zo.

En naar de dokter gaan kan geen kwaat.

Maak hem niet gek jongens...

Ga effe naar de doc bro voor zekerheid.

tja sorry maar vind het ook een beetje dom van TS.

Ga je trainen om je lichaam te verbeteren maar als je last hebt ga je het op een forum vragen ???
dan loop je toch gewoon richting je arts ?

iedereen loopt te zeiken dat mensen eerst moeten inlezen voordat ze aan de roids gaan maar ondertussen niet even gaan googlen als je ergens last van hebt en naar de dok gaan ???

Damn, hij heeft gelijk de gruwelijkste ziektes en kankers. Drink 'es wat meer en kijk of je 't dan nog steeds hebt.

Pijn bij het plassen => Druiper oftewel Gonoroe.

Gonoroe is echt heel besmettelijk, zelfs al gebruik je een condoom. Zit je met die hand in die grot, en dan met je hand aan de snikkel, 't zou zo maar kunnen.

Druiper, zonder twijfel!

niet per definitie!

chlamydia geeft ook pijn bij het plassen en een blaasontsteking ook..

pus uit je eikel (urethra) kan zowel Druiper als Chlamydiua als schimmelinfectie als blaasontsteking zijn.

het is bullshit dat een druiper via je hand op je snickel terecht kan komen want een druiper zit in je slijmvliezen, eenmaal buiten het lichaam overleeft de Gonorroe bacterie enkele milliseconden.

weinig soa's overleven buiten de slijmvliezen.

Goenorroe:

De gonorroe-bacterie zit op het slijmvlies van de penis (plasbuis), vagina, anus of keel en veroorzaakt daar een infectie. Tijdens onveilig vrijen kan iemand die besmet is, de bacterie op een ander overdragen. Bijvoorbeeld als het geïnfecteerde slijmvlies in aanraking komt met het slijmvlies van de penis, vagina, anus of keel. Zo kan tijdens orale coïtus (contact tussen penis en mond) een infectie van de keel ontstaan, en na anale coïtus (contact tussen penis en anus) een in infectie van anus.

bron: Gonorroe (druiper)

Chlamydia :

Chlamydia-infectie is een soa (seksueeloverdraagbare aandoening), die veel voorkomt. Chlamydia wordt veroorzaakt door een bacterie, die zich nestelt in de slijmvliezen van de geslachtsdelen. Hierdoor kan een ontsteking ontstaan van de urinebuis, van de anus en van de baarmoedermond. Bij een infectie in de anus zijn er meestal geen klachten. Soms is er wat bloederige afscheiding, irritatie, jeuk en pijn bij de ontlasting.

bron: http://www.soaaids.nl/documenten/FACT%20SHEET%20Chlamydia%202005.pdf

je weet het gewoon niet, gewoon even naar de dokter.. simpel.

Wat heten de supplementen die kunnen helpen bij tijdelijke prostaat problemen?

Karma voor de mensen die met goeie spullen komen!

Wat een idioten hier.. Het is niet omdat je bvb bij gonorrhea pijn hebt bij het plassen, dat hij dat heeft... deze ziekte komt in onze landen ZEER ZELDEN voor.

En alsof het niks anders kan zijn dan een ontsteking, kom nou..

Ga nou toch geen raad geven over zo n dingen als je het niet weet. En als je wéét dat je het niet zeker weet, ga er dan niet vanuit alsof je het wél weet.

Wat een idioten hier.. Het is niet omdat je bvb bij gonorrhea pijn hebt bij het plassen, dat hij dat heeft... deze ziekte komt in onze landen ZEER ZELDEN voor.

En alsof het niks anders kan zijn dan een ontsteking, kom nou..

Ga nou toch geen raad geven over zo n dingen als je het niet weet. En als je wéét dat je het niet zeker weet, ga er dan niet vanuit alsof je het wél weet.

:aai: rustig maar

Ps. topicstarter : naar de dokter logisch hé ;)

Even dokter bezoeken. Als het toch prostaat is, even laten weten he :)

maak je niet zo druk, het is waarschijnlijk gewoon een blaasontsteking. duss morgenochtend even een potje piesen en dan wegbrengen naar je dokter. krijg je meteen te horen of je een blaasontsteking hebt..

laat je niet zo gek maken man :P

Wat heten de supplementen die kunnen helpen bij tijdelijke prostaat problemen?

Karma voor de mensen die met goeie spullen komen!

Tja, ik pak altijd Saw Palmetto. Dat werkt retegoed bij mij. Ik heb die van Universal Nutrition met pompoen zaad, zink en nog wat gekke kruiden.

Er is veel wetenschappelijke documentatie gepubliceerd die de doeltreffendheid van Saw Palmetto bij behandeling van een geïrriteerde blaas en urineweg problemen bij mensen met goedaardige prostaat hyperplasie (BPH), een vergroting van de prostaat klier, aantonen. BPH wordt verondersteld te worden veroorzaakt door een verhoging van de omzetting van testosteron aan Dihydrotestosteron (DHT). Dus met shizzle zoals winny, masteron, primo, trenbolone enz. Ten eerste remt het de omzetting van testosteron in DHT. Ten tweede wordt Saw Palmetto verondersteld om invloed te hebben op de productie van oestrogeen en progesteron, hormonen die invloed hebben op de productie van DHT.

Tja, ik pak altijd Saw Palmetto. Dat werkt retegoed bij mij. Ik heb die van Universal Nutrition met pompoen zaad, zink en nog wat gekke kruiden.

Er is veel wetenschappelijke documentatie gepubliceerd die de doeltreffendheid van Saw Palmetto bij behandeling van een geïrriteerde blaas en urineweg problemen bij mensen met goedaardige prostaat hyperplasie (BPH), een vergroting van de prostaat klier, aantonen. BPH wordt verondersteld te worden veroorzaakt door een verhoging van de omzetting van testosteron aan Dihydrotestosteron (DHT). Dus met shizzle zoals winny, masteron, primo, trenbolone enz. Ten eerste remt het de omzetting van testosteron in DHT. Ten tweede wordt Saw Palmetto verondersteld om invloed te hebben op de productie van oestrogeen en progesteron, hormonen die invloed hebben op de productie van DHT.

Enne, die Prostavit?

Heb laatste week een aantal keer pijn gehad wanneer ik plaste, kwam meestal opzetten als ik ophield (laatste beetjes eruit perste:D)

Wat kan dit zijn? Het is een stekende pijn tussen de ballen en mn anus

gewoon blaas ontsteking lijkt me
gaat wel weer over na paar dagen

heb ooit ook gehad moest wel 30 keer per dag gaan plassen, altijd klein beetje

veel water drinken hebben ze me toen gezegd

dus aan de cranberry's en cranberry sapjes :P

Ik denk dat een deze dagen je pik in het toilet valt.

beter even naar de doc..

heb t ook wel gehad, als ik te snel opstond na het schijten. vette steken op die plek wat ts aangaf. en als ik pis terwijl ik eigenlijk niet zo nodig moet, dan gaat t ook vet pijn doen

kan van alles zijn , gewoon effe plasje inleveren bij de doc en je weet het vaak meteen

Terug
Naar boven