Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak hem niet gek jongens...
Ga effe naar de doc bro voor zekerheid.

Pijn bij het plassen => Druiper oftewel Gonoroe.
Gonoroe is echt heel besmettelijk, zelfs al gebruik je een condoom. Zit je met die hand in die grot, en dan met je hand aan de snikkel, 't zou zo maar kunnen.
Druiper, zonder twijfel!
De gonorroe-bacterie zit op het slijmvlies van de penis (plasbuis), vagina, anus of keel en veroorzaakt daar een infectie. Tijdens onveilig vrijen kan iemand die besmet is, de bacterie op een ander overdragen. Bijvoorbeeld als het geïnfecteerde slijmvlies in aanraking komt met het slijmvlies van de penis, vagina, anus of keel. Zo kan tijdens orale coïtus (contact tussen penis en mond) een infectie van de keel ontstaan, en na anale coïtus (contact tussen penis en anus) een in infectie van anus.
Chlamydia-infectie is een soa (seksueeloverdraagbare aandoening), die veel voorkomt. Chlamydia wordt veroorzaakt door een bacterie, die zich nestelt in de slijmvliezen van de geslachtsdelen. Hierdoor kan een ontsteking ontstaan van de urinebuis, van de anus en van de baarmoedermond. Bij een infectie in de anus zijn er meestal geen klachten. Soms is er wat bloederige afscheiding, irritatie, jeuk en pijn bij de ontlasting.
![]()
Nu weer on-topic.
Gewoon hakkie takkie weg zakkie (inclusief balletjes) ...dan is de pijn weg
Jongens ik ga echt wel naar de dokter hoor als het nog een paar dagen aanhoudt!!
Prostaat .nl: prostaatkanker, prostaatvergroting, prostaatontsteking, prostatitis, prostaatpijn
Denk dat dit het is![]()
pfff nu maar hopen dat de dokter niet met de wijsvinger mn anus in moet om de diagnose te stellen
Wat een idioten hier.. Het is niet omdat je bvb bij gonorrhea pijn hebt bij het plassen, dat hij dat heeft... deze ziekte komt in onze landen ZEER ZELDEN voor.
En alsof het niks anders kan zijn dan een ontsteking, kom nou..
Ga nou toch geen raad geven over zo n dingen als je het niet weet. En als je wéét dat je het niet zeker weet, ga er dan niet vanuit alsof je het wél weet.
rustig maar 
Wat heten de supplementen die kunnen helpen bij tijdelijke prostaat problemen?
Karma voor de mensen die met goeie spullen komen!
Tja, ik pak altijd Saw Palmetto. Dat werkt retegoed bij mij. Ik heb die van Universal Nutrition met pompoen zaad, zink en nog wat gekke kruiden.
Er is veel wetenschappelijke documentatie gepubliceerd die de doeltreffendheid van Saw Palmetto bij behandeling van een geïrriteerde blaas en urineweg problemen bij mensen met goedaardige prostaat hyperplasie (BPH), een vergroting van de prostaat klier, aantonen. BPH wordt verondersteld te worden veroorzaakt door een verhoging van de omzetting van testosteron aan Dihydrotestosteron (DHT). Dus met shizzle zoals winny, masteron, primo, trenbolone enz. Ten eerste remt het de omzetting van testosteron in DHT. Ten tweede wordt Saw Palmetto verondersteld om invloed te hebben op de productie van oestrogeen en progesteron, hormonen die invloed hebben op de productie van DHT.
Heb laatste week een aantal keer pijn gehad wanneer ik plaste, kwam meestal opzetten als ik ophield (laatste beetjes eruit perste)
Wat kan dit zijn? Het is een stekende pijn tussen de ballen en mn anus