AndroidHealthClinic

pijn bij plassen

Naar de dokter gaan man, kan een SOA zijn.

Aids. Kan niet anders.

heb t ook wel gehad, als ik te snel opstond na het schijten. vette steken op die plek wat ts aangaf. en als ik pis terwijl ik eigenlijk niet zo nodig moet, dan gaat t ook vet pijn doen

Dat is die vibrator die dwars in je anusbuis zit, dat doet pijn tijdens het opstaan.
:D

[serieus mode on]
ff zereneus
ja ik ken dat ook die steken, die pijn is best wreed duurt gelukkig maar een paar sekonden..
zou ook wel willen weten wat dat is ??? , ik neem aan ook de blaas... of de prostaat....
[serieus mode off]

haha olddutch mafkees ben je ook he :D ik heb daarvoor al s vaker me pis aan de dokter gegeven, maar is nooit iets gevonden. dus mss gewoon spastische spiercontractie in je peryneum.

haha olddutch mafkees ben je ook he :D ik heb daarvoor al s vaker me pis aan de dokter gegeven, maar is nooit iets gevonden. dus mss gewoon spastische spiercontractie in je peryneum.

:D

ja zou best kunnen, duurt maar een paar secs, dan is de pijn weer weg.

Mannen langer dan 1,80 zouden eerder kans hebben op prostaat problemen...
En laat ik nou net 1,79 zijn!

Saw Palmetto onderdrukt DHT volgens velen wat de werking van winny/mast enz. zou kunnen beïnvloeden.
Prostavit bestaat alleen uit andere kruiden/vitamines en dat zou weer net iets beter kunnen zijn in een kuur...

Ik vermoed ook je prostaat..ga ermee naar de dokter kerel (als je al niet bent geweest want ik heb alleen pagina 1 gelezen ;)) en trek je niks aan van alles wat je hier leest. Nr 1 is nu dat je eerst even naar de dokter gaat.

voet gebroke

Laatst bewerkt:
stel je aan, ik had torsio testis: een behoorlijk pijnlijke aandoening waarbij de zaadstreng om de zaadbal zit gedraaid (torsio betekent draaiing). Hierdoor wordt de bloedtoevoer naar de zaadbal afgekneld.

3x moeten kotsen, werd wakker van de pijn en kon nauwlijks lopen
dat is pas een hel

:eek:

au :o

nierstenen denkik

Pijn bij het plassen => Druiper oftewel Gonoroe.

Gonoroe is echt heel besmettelijk, zelfs al gebruik je een condoom. Zit je met die hand in die grot, en dan met je hand aan de snikkel, 't zou zo maar kunnen.

Druiper, zonder twijfel!

Dit riekt niet naar theoretische kennis, maar weten. Jou doelgroep zal zeker een schoon interieur hebben en met die besmette zuurstok die je ze aanbiedt lopen ze nog wat op ook vieze smeerpijp. Die foto onder je naam + eerste letter achternaam maakt het hele verhaal sluitend.

Heb laatste week een aantal keer pijn gehad wanneer ik plaste, kwam meestal opzetten als ik ophield (laatste beetjes eruit perste:D)

Wat kan dit zijn? Het is een stekende pijn tussen de ballen en mn anus

Heb de andere reakties niet gelezen dus mischien van ik in de herhaling..

Kan een Soa zijn (denk het niet) maar kan ook een Prostaatontsteking zijn.. verkijk je er niet op.. prostaatonstekingen kan je ook op jonge leeftijd krijgen.

Maar anyway.. ik zou gewoon langs de huisarts gaan want die kan het je beter vertellen dan een paar wannebee cyberdokters (waaronder ik.. voordat we dat weer krijgen)

Dit riekt niet naar theoretische kennis, maar weten. Jou doelgroep zal zeker een schoon interieur hebben en met die besmette zuurstok die je ze aanbiedt lopen ze nog wat op ook vieze smeerpijp. Die foto onder je naam + eerste letter achternaam maakt het hele verhaal sluitend.

:roflol:!!!!!!

ik had dit ook nog onlangs van die cortisone dat ik wat steken kreeg in onderbuik en constant gevoel dat ik moest pissen en soms wel tot 15 keer moeten gaan op een dag, en dat pijnlijk gevoel bij plassen heb ik om de paar maanden es een dag of 2, ik heb zelfs (omdat ik er werk) rechtstreeks gepist in potje wanneer ik pijn voelde en erbij gebleven wanneer ze het checkten enz en er was niks te vinden. en dit was urine die er pijnlijk uitkwam, versta me niet verkeerd ik kon nog pissen niet dat het helse pijn was ofzo maar het voelde gewoon niet natuurlijk en ik had een licht brandend gevoel.

ik heb toch ook een tijd gedacht dat ik prostaat naar de kl**en had en toen bloed laen trekken + onderzoek gehad bij uroloog en was niks mis met men prostaat ook niet extra groot ofzo, ik had beetje speen en men darm had paar kleine wondjes binnein van beetje te hard men best te doen op de toilet en daardoor kon ik dat klotegevoel soms hebben. nu ga ik gewoon toilet wanneer ik echt moet, ik duw eruit wat komt en yu , niet meer boekjes lezen en 10 min blijven zitten en pushen soms, dat is echt slecht.

vage boel soms het menselijk lichaam, ene moment denk je dat je top in orde bent maar mankeer je eig toch iets , en soms voel je vanalles en doe je volledige checkup en is er niks te vinden:rolleyes:

ik heb het ook gehad van monohydraat + veel water, maar alleen 's avonds/ 's nachts.

Terug
Naar boven