Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb t ook wel gehad, als ik te snel opstond na het schijten. vette steken op die plek wat ts aangaf. en als ik pis terwijl ik eigenlijk niet zo nodig moet, dan gaat t ook vet pijn doen

, ik neem aan ook de blaas... of de prostaat....heb t ook wel gehad, als ik te snel opstond na het schijten. vette steken op die plek wat ts aangaf. en als ik pis terwijl ik eigenlijk niet zo nodig moet, dan gaat t ook vet pijn doen

haha olddutch mafkees ben je ook heik heb daarvoor al s vaker me pis aan de dokter gegeven, maar is nooit iets gevonden. dus mss gewoon spastische spiercontractie in je peryneum.

nee, ik heb een paar jaar geleden wel last gehad van een prikkelbare dikkedarm. maar dat was omdat ik zwaar gestressed was toentertijd
stel je aan, ik had torsio testis: een behoorlijk pijnlijke aandoening waarbij de zaadstreng om de zaadbal zit gedraaid (torsio betekent draaiing). Hierdoor wordt de bloedtoevoer naar de zaadbal afgekneld.
3x moeten kotsen, werd wakker van de pijn en kon nauwlijks lopen
dat is pas een hel

Blaasontsteking! of een ontsteking aan de bijbal! iig een van de 2, ik hoop voor je de eerste optie, want die 2e........... aiaiai.
iig succes ermee.

Pijn bij het plassen => Druiper oftewel Gonoroe.
Gonoroe is echt heel besmettelijk, zelfs al gebruik je een condoom. Zit je met die hand in die grot, en dan met je hand aan de snikkel, 't zou zo maar kunnen.
Druiper, zonder twijfel!
Heb laatste week een aantal keer pijn gehad wanneer ik plaste, kwam meestal opzetten als ik ophield (laatste beetjes eruit perste)
Wat kan dit zijn? Het is een stekende pijn tussen de ballen en mn anus
Dit riekt niet naar theoretische kennis, maar weten. Jou doelgroep zal zeker een schoon interieur hebben en met die besmette zuurstok die je ze aanbiedt lopen ze nog wat op ook vieze smeerpijp. Die foto onder je naam + eerste letter achternaam maakt het hele verhaal sluitend.
!!!!!!
nee, ik heb een paar jaar geleden wel last gehad van een prikkelbare dikkedarm. maar dat was omdat ik zwaar gestressed was toentertijd