Fitness Seller

Pijn!!! Door het kuren?

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Ik ben inmiddels bijna 2 weken bezig (sus, mast, winny, bold, hgh,T4). Nu heb ik een aantal dagen flink last van het volgende. Het begon voor mij aan mijn rechterkant. Zeg maar makkelijk, net de bovenkant van mijn "love-handle" . Vanaf daar trok het wat naar boven. Een wat stekende pijn. Hier heb ik een aantal dagen last van gehad en nu heb ik het aan de andere kant( voor mij links). Deze trekt vanaf de bovenkant van mijn "love-handle" tot net achter mijn rug. Ook weer een stekende pijn die ik constant voel. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Als het te lang aan houdt dan ga ik richting een arts.

Iemand enig idee?

heb je ook last van je keel? hoesterig? warm/koud?

Ik heb al meerdere keren iets gelijkaardigs gehad, maar dan meer aan de rugkant, op dezelfde hoogte !
Alsof "iets" binnen tegen mijn vel duwt of zo...
Ik dacht altijd dat het misschien vocht was dat zich daar ophoopte, het ging dan ook telkens vanzelf over!

Deze trekt vanaf de bovenkant van mijn "love-handle" tot net achter mijn rug. Ook weer een stekende pijn die ik constant voel.

Zouden dat je nieren niet kunnen zijn? ???

als ik eens stevig uitgeweest ben met veel drank enzo, dan heb ik daar de dag nadien ook soms wat pijn. Maar na veel water drinken is dat zo weer opgelost!

zoals het beschreven wordt denk ik ook aan nieren (achterkant rug)

als het rechts is thv love handles denk ik misschien aan lever ?

Heb je voor je kuur een bloedonderzoek laten doen ?

Hmm, ik vermoed ook je nieren.

idd, evt aan de linker kant zou het de milt ook nog kunnen zijn ,... deze schijnt ook niet erg lekker te reageren op AS ,... Onze sportschool eigenaar heeft dat ook gehad en heeft z'n milt moeten laten verwijderen (splenectomie) ( gebr Metzler hadden beide ook een zeer vergrote milt )

Wees verstandig JP en ga ff naar een arts ! als het niets is dan zal de arts alles uitsluiten en ben jij weer gerust,... is het wel iets , dan ben je er iig op tijd bij. ;)

Ik heb vorig jaar ook veel te lang doorgelopen met mijn pericarditis,... waardoor het 3 dgn IC en 4 dgn cardiologie werdt ipv de gebruikelijke ( bij optijd melden ) 2 observatie dgn.

Ik ben inmiddels bijna 2 weken bezig (sus, mast, winny, bold, hgh,T4). Nu heb ik een aantal dagen flink last van het volgende. Het begon voor mij aan mijn rechterkant. Zeg maar makkelijk, net de bovenkant van mijn "love-handle" . Vanaf daar trok het wat naar boven. Een wat stekende pijn. Hier heb ik een aantal dagen last van gehad en nu heb ik het aan de andere kant( voor mij links). Deze trekt vanaf de bovenkant van mijn "love-handle" tot net achter mijn rug. Ook weer een stekende pijn die ik constant voel. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Als het te lang aan houdt dan ga ik richting een arts.

;)

klopt idd ,... maar het lichaam doet rare dingen. Vaak gebeurd het dat je eerst uitstralingen voelt en daarna pas de daadwerkelijke plaats. bvb hart klachten die zich in eerste instantie kunnen uiten in pijn in de arm , tussen de schouderbladen, kort ademig ( waardoor je snel je longen verdenkt ) of in de kaak ,... om als laatst pas pijn op de borst te geven.

Ik zeg niet dat het ook zo is , maar t zou kunnen omdat het nu aan de linker kant begint :dunno:

Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt hoor kerel, dacht alleen dat je wat over het hoofd had gezien. Jouw advies zou ik als ik hem was idd ook meenemen naar de dokter.

de lever zal het niet zijn, daar merk je namelijk niets van als hij niet goed werkt, althans in he tbegin niet

Misschien dat door dat GH je organen groeien ? Maar dat zou me sterk lijken na nog maar enkele weken gebruik ? niet ?

Misschien dat door dat GH je organen groeien ? Maar dat zou me sterk lijken na nog maar enkele weken gebruik ? niet ?

Door de HGH kunnen idd organen mee groeien, maar dat zal na zo'n kort gebruik ervan idd wel meevallen. Denk eeder dat mocht het zoiets zijn dat het door het harde werken van het orgaan komt,.... milt en lever zijn de 2 organen die het bloed e.d. zuiveren en afval afbreken.

Maar goed, hoop iig dat t niets is , en dat de arts dat kan beamen !

• Topic Starter Topic Starter

Ik dacht zelf ook aan de nieren. Heb helaas geen bloedonderzoek laten doen:o

Lever lopen als het goed is geen zenuwen door heen dus je moet niets voelen. Het is nu een continue pijn links. Ga maar eens extra veel water drinken...

• Topic Starter Topic Starter
idd, evt aan de linker kant zou het de milt ook nog kunnen zijn ,... deze schijnt ook niet erg lekker te reageren op AS ,... Onze sportschool eigenaar heeft dat ook gehad en heeft z'n milt moeten laten verwijderen (splenectomie) ( gebr Metzler hadden beide ook een zeer vergrote milt )

Wees verstandig JP en ga ff naar een arts ! als het niets is dan zal de arts alles uitsluiten en ben jij weer gerust,... is het wel iets , dan ben je er iig op tijd bij. ;)

Ik heb vorig jaar ook veel te lang doorgelopen met mijn pericarditis,... waardoor het 3 dgn IC en 4 dgn cardiologie werdt ipv de gebruikelijke ( bij optijd melden ) 2 observatie dgn.

Hmmm dat is een minder verhaal gab....

Terug
Naar boven