XXL Nutrition

Pijn!!! Door het kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de winny eruit gegooid. Waarom? Omdat dit zo voelde. Denk dat het misschien toch wat teveel van het goede is....

Ik heb de winny eruit gegooid. Waarom? Omdat dit zo voelde. Denk dat het misschien toch wat teveel van het goede is....

good luck , kan misschien de oorzaak zijn ( wie weet ) maar als het nog een paar dagen aanhoud zonder te minderen ga dan aub ff langs de doc JP,.... 't is t niet waard om te lang te wachten !

niet plaatsen op Dbb ,gewoon naar de dokter

Ik dacht zelf ook aan de nieren. Heb helaas geen bloedonderzoek laten doen:o

Lever lopen als het goed is geen zenuwen door heen dus je moet niets voelen. Het is nu een continue pijn links. Ga maar eens extra veel water drinken..

Dat had je al moeten doen!

drink ook weer niet teveel water krijg je last van water Oedeem.

4-5 liter moet toch wel voldoende zijn, enerzijds denk ik aan je lever, (maar inderdaad hier lopen geen zenuwen doorheen, dus kan geen pijn veroorzaken, dat is het probleem met de tabs ook, je voelt het niet aankomen) anderzijds ben ik bang dat je toch echt naar de dokter moet gaan kerel, denk toch je nieren.

ik heb zelf door overmatig C*** gebruik in het ziekenhuis gelegen omdat me nieren en lever niet meer functioneerden, alsmede door de verdovende werking.. ik heb niets anders dan pijn gehad, kon niet eens meer lopen zo'n pijn in me rug, inderdaad ff hoger dan je love handles, maar niet aan de buitenkant van je rug/zij maar aan de binnenkant van je rug.

krijg je ook rare blauwe vlekjes op je benen? stijve benen? vooral de kuiten..
als je nieren niet meer goed functioneren, wordt alle rotzooi in je benen opgeslagen, het zakt naar beneden.

GA NAAR DE DOKTER!!!!

Dat had je al moeten doen!

drink ook weer niet teveel water krijg je last van water Oedeem.

4-5 liter moet toch wel voldoende zijn, enerzijds denk ik aan je lever, (maar inderdaad hier lopen geen zenuwen doorheen, dus kan geen pijn veroorzaken, dat is het probleem met de tabs ook, je voelt het niet aankomen) anderzijds ben ik bang dat je toch echt naar de dokter moet gaan kerel, denk toch je nieren.

ik heb zelf door overmatig C*** gebruik in het ziekenhuis gelegen omdat me nieren en lever niet meer functioneerden, alsmede door de verdovende werking.. ik heb niets anders dan pijn gehad, kon niet eens meer lopen zo'n pijn in me rug, inderdaad ff hoger dan je love handles, maar niet aan de buitenkant van je rug/zij maar aan de binnenkant van je rug.

krijg je ook rare blauwe vlekjes op je benen? stijve benen? vooral de kuiten..
als je nieren niet meer goed functioneren, wordt alle rotzooi in je benen opgeslagen, het zakt naar beneden.

GA NAAR DE DOKTER!!!!

Nee ik heb nog niets an mijn benen gevoeld. Gisteravond had ik het weer aan beide kanten. Nu lijkt het erop dat het weg zakt...

puur speculatie,gewoon naar de dokter

was het maar zo ;)
kennis alleen helaas :(
maar ben er mee bezig hihi:P

met je linker of je rechterhand..?

om niet alleen maar offtopic te reageren, zou idd ook s een dokter overwegen, ook als het afneemt. Best wel heftige kuur, al was het maar voor mn gemoedsrust wou k toch zeker weten dat t goed zit allemaal.

Ik ben erachter gekomen dat het de pijnen door de shots hgh komen. Alle plekken waar ik ben wezen zetten zijn ligt ontstoken en stralen rondom die plek een pijn uit. Zeg maar zo,n 5cm rondom de plek van de shot doet pijn.

Mijn gab Krieltje heeft al aangegeven dat het van het water kan zijn. Hij heeft me aangeraden om een shot enkel alleen met het water te zetten en kijken of die reactie dan weer komt. Komt de reactie dan ligt het aan het water...

Daar buiten blijf ikwel allert of de pijn die ik echt voel van de shots afkomen. Zoals ik nu voel zeker. Mocht het anders zijn dan ga ik maandag naar de arts...

Ik ben erachter gekomen dat het de pijnen door de shots hgh komen. Alle plekken waar ik ben wezen zetten zijn ligt ontstoken en stralen rondom die plek een pijn uit. Zeg maar zo,n 5cm rondom de plek van de shot doet pijn.

Mijn gab Krieltje heeft al aangegeven dat het van het water kan zijn. Hij heeft me aangeraden om een shot enkel alleen met het water te zetten en kijken of die reactie dan weer komt. Komt de reactie dan ligt het aan het water...

Daar buiten blijf ikwel allert of de pijn die ik echt voel van de shots afkomen. Zoals ik nu voel zeker. Mocht het anders zijn dan ga ik maandag naar de arts...

oke, duidelijk.. Hoop dat dat het is bro!

komt het er niet door, en ga je maandag niet naar de arts, schop ik je er wel heen :D

(geintje:o)

ander water proberen....logisch!!:roflol:

iig succes gap

ik denk dat je niet meer lang te gaan hebt, het einde is nabij...

vast necrose.........je hebt niet lang meer,graag voordat je zwart wordt,je gear incl je bluetops naar mij zenden svp

Terug
Naar boven