AndroidHealthClinic

Pijn!!! Door het kuren?

zulke flesjes zijn het goos

[Link niet meer beschikbaar]

heb je water only gezet?

als je water besteld,bestel er voor mij ook 2,splitten we de vervoerskosten

hmmm nee nee krieltje eerlijk verdelen he jij de helft en ik de andere helft zodat wij een eerlijk onderzoek kunnen doen waar het nu eigenlijk aan ligt....

NEEEJ Jack ik was eerst,jij bent groot zat

ga naar de dokter en laat het onderzoeken. Het klinkt natuurlijk niet echt goed...

ff offtopic:

@krieltje: 105 kg bij 1.65 m:eek:,gruwelijke stats, jij bent een beest! heb je toevallig pics?

hmmm nee nee krieltje eerlijk verdelen he jij de helft en ik de andere helft zodat wij een eerlijk onderzoek kunnen doen waar het nu eigenlijk aan ligt....

NEEEJ Jack ik was eerst,jij bent groot zat

Heeeeeeeey !!! jullie hebben dit jaar ( en vorig jaar ) lekker kunnen trainen !!! ik heb 11mnd in de "lappenmand" gezeten , en nu moet ik weer groeien ,.... dus ik wil !!!!!!!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alleen water geprobeerdte zetten. kerel ik ben echt geen pieper maar dat doet echt pijn. Is niet te doen man. zweet drupte uit heel mijn lichaam. Alsof ze met messen in me staken. heb echt maar een heel klein beetje kunnen zetten. Had hem tot 20 vol zitten en naderhand zat er nog meer dan 15 in. Kreeg het niet weg. Te weinig voor het experiment ben ik bang voor.
Van dat kleine beetje overigens geen rode vlek. Maar ehb de eerste keren bij de hgh ook geen rode plekken gehad...

damn man,klinkt niet goed,zou zeker stoppen voordat je in shock raakt door die zooi.FF weekie nix,of op een totaal andere plek ff die hyge zetten,

klink echt niet goed man,mijne waren ook zo pijnlijk,kreeg ze alleen al meteen.
Bij 192 is het zo dat hoe verder je bent,des te heftiger de reaktie is.In het begin is het matig tot niet,en op een gegeven moment krijg je afelaxtishe reaktie.

Terug
Naar boven