XXL Nutrition

pijn in arm

jeanjaque

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik heb al meerdere weken last van mijn onderarmen maar toen ik daarstraks ging trainen ( borst ) ging helemaal niks meer .
Ik begon met platte bank dumbbells en had last van heel mijn arm vooral biceps toen ik met de gewichten boven kwam .
Mijn 2 armen vielen letterlijk in slaapmodus voor de pijn te verminderen .
Toen ben ik maar met zeer lichte gewichten beginnen trainen maar dat was het zelfde effect .
Als mijn armen gewoon ontspannen zijn is het een soort van trek gevoel aan mijn armen .
Weet iemand wat het probleem is of iemand die dit al heeft meegemaakt en wat moet ik hier voor nemen of doen .
Merci voor de reacties

Ik adviseer je om eens een dokter op te zoeken

waar zit de last dan? alleen biceps?

• Topic Starter Topic Starter
vooral in mijn elleboogplooi , maar het is volledig mijn arm , ik kan zelfs niks meer vastnemen ofzo .

ja dan zou ik wel ff langs de dokter gaan

+1. Klinkt als overbelasting.

wat kan een dokter daar aan doen ?
Ik neem nu gewoon een week rust en als het dan niet over is dan ga ik pas naar een dokter .
Ps : ik ga ook is wat meer mijn onderarmen trainen :p

zijn het je pezen? doen je pezen pijn als je erop drukt?

Naar de fysio.

Ik heb al meerdere weken last van mijn onderarmen maar toen ik daarstraks ging trainen ( borst ) ging helemaal niks meer .
Ik begon met platte bank dumbbells en had last van heel mijn arm vooral biceps toen ik met de gewichten boven kwam .
Mijn 2 armen vielen letterlijk in slaapmodus voor de pijn te verminderen .
Toen ben ik maar met zeer lichte gewichten beginnen trainen maar dat was het zelfde effect .
Als mijn armen gewoon ontspannen zijn is het een soort van trek gevoel aan mijn armen .
Weet iemand wat het probleem is of iemand die dit al heeft meegemaakt en wat moet ik hier voor nemen of doen .
Merci voor de reacties

Ik denk dat ik net hetzelfde heb...
je kan de pijn niet echt localiseren vind ik, het voelt 'trekkend' over de hele arm en het kan ontzettende pijn doen, zeker als je traint en daarna begint het.. ik word wel stilaan zot van niet te kunnen trainen..

---------- Post toegevoegd Fri 12 Oct 2012 om 16:58 ----------

Ik neem gambaran en wrijf mobilisine zalf op mijn arm maar echt veel beter gaat het niet.. misschien heb je er wat aan

dat heb ik al geprobeerd en inderdaad helpt het niet . ik neem nu gewoon rust en begin over enkele dagen terug .

Zijn denk je aanhechtingen, hoelang train je al? Het went vanzelf, ik ben nu werr 2 maanden bezig daarvoor ook 4 en heb er ook nog steeds laat van. Weekj rusten en dan weer proberen anders fysio lijkt me slim

Had ik van de zomer ook! Was toen nog niet al te lang bezig met de echt zware krachttraining. Zijn de pezen. Die hebben tijd nodig om mee te groeien met je spieren. Heb toen een korte periode gehad waarbij ik het idee had dat m'n arm gewoon deels "uit" ging bij hele lichte handelingen. Trainen kon nog wel, maar met veel pijn. Uiteraard direct een goede periode rust gepakt, daarna alleen met apparaten specifieke spiergroepen zitten trainen (armen niet of zo min mogelijk) en na een paar week was het probleem zo goed als verholpen. Train m'n armen inmiddels weer voluit en ik heb er echt geen seconde meer last van gehad. Bezoekje aan een huisarts/fysio kan zeker geen kwaad, maar als je maar genoeg rust pakt zal het waarschijnlijk gewoon goed komen.

Beginnende tennis arm. 4-6 weken rust. Ik had precies hetzelfde. Als je nu geen rust pakt blijf je er je hele leven last van houden.

Terug
Naar boven