XXL Nutrition

Pijn in de onderrug na Testo Shot .

muchomacho

Cool Novice
Waardering
0
Heb vandaag weer een deca/ Testex shot gezet in de bil na 5 dagen griep en na de shot kreeg ik steeds meer last van me onderrug .
Ik schijn het iedere keer te voelen in mijn onderrug na een shot .
Een stijf vol gevoel in de onder rug .
Heeft iemand meer hier last van ?
Toen ik griep had en geen shot had gezet had ik nergens last van .
Bij mijn eerste shot 3 weken geleden verging ik ook in de pijn in mijn onder rug de volgende dag ,heel irritant . En als ik maar even naar voren sta verga ik van de pijn .Ik kon ook slecht squaten daardoor .
Andere zeiden dat er zoveel spanning komt op te staan op de spieren in je onderrug .
Trekt de testo vanuit je bilspier zo snel in je onderug ???
Ik moet zegge dat ik tot nu toe alleen maar nadelen van de kuur heb :(
Hoop toch snel hier ook is wat positiefs te kunnen vertellen :)

misschien zet je hem iets te hoog?

het valt allemaal niet mee met je macho

hoop voor je dat je nog iets van resultaat kan neerzetten...

groeten en sterkte jongen :o

Het zit je niet mee Bro! Klote is dat.

Na hoeveel tijd krijg je die pijn, en wordt je bil ook dik of voel je je ook beroerd?

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Het zit je niet mee Bro! Klote is dat.

Na hoeveel tijd krijg je die pijn, en wordt je bil ook dik of voel je je ook beroerd?

Nee het heeft niks met de hoogte van de shot te maken .
ook geen verdikking in de bil of beroerd ervan
Vandaag kreeg ik de pijn na zon 1 a 2 uur maar vaak heb ik het juist de volgende dag .Laatst stond ik bij de kassa en was me tas met boodschappen aan het inpakken en me hele onderrug verzuurden en ik verging van de pijn .
Ik doe het nu in combinatie met STh maar ik weet van voorgaande kuren dat ik ook vaker last van me onderrug kreeg na een shot en toen was het alleen deca/testo. Er komt natuurlijk een flinke spanning nu op de spieren te staan
en omdat ik miscchien 13 kilo ben aangekomen in een snelle tijd geeft het een effect na een shot dat de spanning wat verhoogt .

Laatst bewerkt:
Je lijkt wel een wijf,Macho! :D

Effe zonder gekheid...ik heb zelf zowiezo al snel last van mn rug maar heb nog nooit gemerkt dat het na een testo/deca shot het geval was dus ik denk zelf dat het komt omdat je idd snel en veel bent aangekomen en dat je pezen niet hard genoeg meegroeien o.i.d.

Hou het goed in de gaten en ga zoveel mogelijk liggen en relaxen op het moment dat je je onderrug voelt.

Sterkte.

ik kan je helaas niet helpen, ik heb geen flauw idee wat dit kan zijn.

STH volgens mij niet, daar kan ik over mee praten ;)

Don't worry bro.

Waarschijnlijk ben je elke keer wat grieperig na het zetten van je testosteron.
Pijn in de onderug is namelijk #1 probleem bij een griepje.
Naarmate je lichaam er meer aan gewend is gaat het vanzelf weg

Greetz

Je bent niet de enige die er last van heeft. Ik had het tijdens een dianabol kuurtje.

Ik weet wat je voelt kerel.
Bij mij werd de pijn zo erg dat ik niet meer kon zitten, staan of liggen. Echt verschrikkelijk.
Volgens mij houd je dan vocht vast of zo.

Maar als het echt vocht is. Zou proviron of arimidex dan niet helpen?
Weet iemand dit misschien?

Succes ermee kerel.

Ik weet toevallig dat Firedsoul er ook last van heeft. Hij houdt nu een logje bij, miss dat je daar wat aan hebt. Her en der lees je dat het door het vocht zou komen. Al hoewel ik mij niet voor kan stellen dat je vocht ophoopt in de rug zou Proviron, Liquidex oid nooit kwaad kunnen :)

Succes, Arie

ArieWillem zei:
Ik weet toevallig dat Firedsoul er ook last van heeft. Hij houdt nu een logje bij, miss dat je daar wat aan hebt. Her en der lees je dat het door het vocht zou komen. Al hoewel ik mij niet voor kan stellen dat je vocht ophoopt in de rug zou Proviron, Liquidex oid nooit kwaad kunnen :)

Succes, Arie

Ik zit al aan de Novaldex/proviron en liquidex :))

Ik ken het probleem ook. Zeker in het begin van een kuurtje hoef ik maar mijn veters te strikken en ik heb een enorme pomp in mijn onderrug. Bij mij trekt het weg na een week of 5/6. Voor de training een pijnstiller nemen wil ook wel een beetje helpen.

bekkenbodemspieren wat trainen. heeft bij mij geholpen. ging wat beter. ik zit al twee jaar met chronische rugpijn. en ook niet een klein beetje. ik kon 's morgens met moeite mijn onderbroek en kousen aandoen. nu heb ik praktisch geen last meer sinds ik elke dag wat cortisol, schildklierhormoon en dhea neem. dokter had gezien dat ik weinig cortisol en schildklierhormoon aanmaakte en dan heb je vlugger ontstekingen. ik ben er ook minder impulsief en euforischer door geworden. ja, je bent ook al 35 en dan beginnen die problemen en toevallig zijn die nu begonnen terwijl je aan het kuren bent omdat je waarschijnlijk toch harder en zwaarder traint en je rug overbelast of je rug niet altijd in een goede positie houdt.

ik herkent het gevoel eveneens... enkel was het geen werkelijke pijn... eerder alsof mijn onderrug "vol" zat... lichtelijk stijfjes...

vroeg mezelf ook al af wat het zou kunnen zijn... ... misschien de nieren??

een lichamelijke reactie op het ontstane depot??

geen idee...

het ontstaat vlak na het zetten en trekt ca 1 a 2 dag(en) na het zetten van de injectie weer weg... tenminste... bij mij...

Laatst bewerkt:
DvO zei:
Don't worry bro.

Waarschijnlijk ben je elke keer wat grieperig na het zetten van je testosteron.
Pijn in de onderug is namelijk #1 probleem bij een griepje.
Naarmate je lichaam er meer aan gewend is gaat het vanzelf weg

Greetz

denk dat hevige koorts en spierpijn meer op 1 staan :D

Mijn idee net als Mos is de nieren. Maw, druk je wel voldoende?? Als je nieren te veel belast worden omdat je niet voldoende drinkt krijg je ook last van je (onder)rug.

Big Mo zei:
Mijn idee net als Mos is de nieren. Maw, druk je wel voldoende?? Als je nieren te veel belast worden omdat je niet voldoende drinkt krijg je ook last van je (onder)rug.

Oh ik drink genoeg :) zelfs glazen naast me bed als ik snachts wakker wordt :)
Mijn fysio zei ook dat het gewoon de spanning is .
wat logisch is .
Je wordt natuurlijk snel zwaar en je onderrug heeft veel te verduren .
Ik heb ook een aardige holle rug en had een dikke buik .
Als je net een shot zet is je spierspanning hoger .
Dus een combinatie van die factoren kreeg ik pijn in me onderug .
Nee kap is ff :)) ok nog is last van me nieren :) heheh eheb genoeg tegen slagen ?:)

Terug
Naar boven