AndroidHealthClinic

Onderrug pijn na eerste test e injectie ooit.

Ik zou em in je been zetten. Als het daar mis gaat dan switchen van gear. Neem je nu twee maal 2x400mg ibuprofen per dag voor tegen de zwelling?

Injecteer gewoon zelf in je dij, veel makkelijker en voel je ook niks van. Wel met een 0,6x30 naald dan.

• Topic Starter Topic Starter
Naar de dokter mafkees, je verteld het verhaal de dokter zegt wat verstandige dingen en jij krijgt een ontstekingsremmer en klaar.
Heb hetzelfde gehad...

Ik denk niet dat de dokter objectief advies kan geven gezien hij sws anti aas is.

Ik zou em in je been zetten. Als het daar mis gaat dan switchen van gear. Neem je nu twee maal 2x400mg ibuprofen per dag voor tegen de zwelling?

Ik neem idd 2x per dag ibuprofen.

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Denk je dat ie zegt : oh je was zo stoer om AAS te regelen, fix dit zelf ook maar? Dat mag ie niet, dat weet je he.

Nee dat denk ik zeker niet. Ik verwacht alleen een preek en hier zit ik niet op te wachten. Wss gaat de huisarts er toch geen verandering in brengen

Het gaat uit zichzelf niet over, zelfs niet met ibuprofen? Gewoon huisarts gaan dan. Die preek leer je maar mee leven. Daarnaast zou ik zelf niet nog een 2e keer zetten, lijkt me niet dat je gewoon mis hebt geprikt, eerder een allergische reactie.

Het gaat uit zichzelf niet over, zelfs niet met ibuprofen? Gewoon huisarts gaan dan. Die preek leer je maar mee leven. Daarnaast zou ik zelf niet nog een 2e keer zetten, lijkt me niet dat je gewoon mis hebt geprikt, eerder een allergische reactie.

De pijn is veeeel minder. Alleen dus een kleine zwelling die tevens pas later ca. 3 dagen na inject kwam. Ondertussen dus iets meer zwelling en de pijn neemt af. Ik kon zondags amper de auto in stappen en hier heb ik nu totaal geen problemen mee

Zonet zei je nog dat je zwelling ontzettend toegenomen was, dat lees ik niet als kleine zwelling :p Moet het ook zelf weten hoor, snap best dat je 't voor jezelf goed wilt praten, zou ik ook gauw doen. Succes morgen met je volgende inject!

Zonet zei je nog dat je zwelling ontzettend toegenomen was, dat lees ik niet als kleine zwelling :p Moet het ook zelf weten hoor, snap best dat je 't voor jezelf goed wilt praten, zou ik ook gauw doen. Succes morgen met je volgende inject!

Zwelling is idd toegenomen. Laat ik het zo zeggen ik had altijd van die kuiltjes op mijn onderrug. Die zijn nu wat minder te zien. Bedankt voor je support zou ik je mogen pmen als ik ergens mee zit?

Edit

2e inject er gister ingegaan. Toch weer gekozen om in me glute te injecteren omdat ik niet nog een plek erbij wou vernken. De zwelling is naar mijn idee wat aan het wegtrekken maar nu een dag na het injecten weer een vrij erge pijn. Als het weer gaat zwellen in de loop van de week ga ik naar de dokter.

Special thanks to MikieB voor het advies! I appreciate

waar inject je precies in de glute?

He. Misschien heb je er iets aan, bij mij ging het ook niet goed met een bepaald ug merk en toen ik switchte van gear helemaal geen problemen meer gehad geen pijntje niks!! Bij mij een allergie denk ik voor de solvents.

of TS nog leeft bedoel jij???

edit-verwijderd

Al meer dan een week niks gehoord...... Deze keer misschien adertje geprikt?

Terug
Naar boven