Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar de dokter mafkees, je verteld het verhaal de dokter zegt wat verstandige dingen en jij krijgt een ontstekingsremmer en klaar.
Heb hetzelfde gehad...
Ik denk niet dat de dokter objectief advies kan geven gezien hij sws anti aas is.
Ik zou em in je been zetten. Als het daar mis gaat dan switchen van gear. Neem je nu twee maal 2x400mg ibuprofen per dag voor tegen de zwelling?
Denk je dat ie zegt : oh je was zo stoer om AAS te regelen, fix dit zelf ook maar? Dat mag ie niet, dat weet je he.
Het gaat uit zichzelf niet over, zelfs niet met ibuprofen? Gewoon huisarts gaan dan. Die preek leer je maar mee leven. Daarnaast zou ik zelf niet nog een 2e keer zetten, lijkt me niet dat je gewoon mis hebt geprikt, eerder een allergische reactie.
Zonet zei je nog dat je zwelling ontzettend toegenomen was, dat lees ik niet als kleine zwellingMoet het ook zelf weten hoor, snap best dat je 't voor jezelf goed wilt praten, zou ik ook gauw doen. Succes morgen met je volgende inject!

Al meer dan een week niks gehoord...... Deze keer misschien adertje geprikt?