Fitness Seller

Onderrug pijn na eerste test e injectie ooit.

ja soms heb je pech man, ik zet zelf al jaren flinke hoeveelheden en heb bijna nooit ergens last van. tot vorige week.
Echt een bult op me reet zo groot als een tennisbal. trok langzaam richting me stuitje kon amper zitten.

soms heb je dat gewoon een keer. succes met de volgende.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens ik leef nog hoor haha!

Zit nu in W3 en het is iedere week weer precies hetzelfde verhaal. Zwellingen bij me onderrug en wat pijn die wegtrekt op donderdag (zaterdag inject). Ik ga toch overstappen op een ander merk. Niet meer UG. Mijn maat zet rechtsboven in me glute.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

He. Misschien heb je er iets aan, bij mij ging het ook niet goed met een bepaald ug merk en toen ik switchte van gear helemaal geen problemen meer gehad geen pijntje niks!! Bij mij een allergie denk ik voor de solvents.

Bedankt!

Het is allemaal vrij vreemd want ik heb er last van bij een merk waar toch veel dbb'ers mee bekend zijn, maar vooral dit hierbij nog nooit hebben ervaren. Iedere week is het hetzelfde verhaal, pijn en zwellingen die wegtrekt ongeveer 2 dagen voor de volgende inject. Ik maak deze vial gewoon op en stap daarna over op een ander merk.

Terug
Naar boven