AndroidHealthClinic

Onderrug pijn na eerste test e injectie ooit.

Misschien heeft die gast die jou prikte wel erg bewogen met die naald tijdens het prikken...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn maat had ook langere tijd last na de eerste inject maar ik vraag me toch wel af of dit normaal is? Ik maak me niet druk over de soreness in mijn glute maar meer dat het lijkt te verspreiden naar mijn onderrug.

Mijn maat had ook langere tijd last na de eerste inject maar ik vraag me toch wel af of dit normaal is? Ik maak me niet druk over de soreness in mijn glute maar meer dat het lijkt te verspreiden naar mijn onderrug.

Hoeft niks ergs te zijn, was laatst ook al een topic over van iemand. Even rustig afwachten, niet constant gaan lopen stressen en neem eventueel wat ibuprofen ofzo. Als 't nou vrijdag nog net zo erg is zou ik me meer zorgen gaan maken.

Dankjewel! ik denk dat het er gewoon bij hoort? Als het niet minder word en/of erger ga ik ff langs de dokter

Dankjewel! ik denk dat het er gewoon bij hoort? Als het niet minder word en/of erger ga ik ff langs de dokter

Gewoon even uitzitten, ik heb het ook wel eens gehad, toen begon het uit te stralen naar mijn knie. Dit heeft bijna 2 weken aangehouden. Het was net of ik door een aantal wespen in mijn bovenbeen gestoken was en het deed ook goed zeer.. Kon niet eens fatsoenlijk in de auto stappen.. gewoon nurofen of ibruprofen pakken, dat helpt goed. Bij mij was het waarschijnlijk ook een gevalletje virgin muscle..

De pijn lijkt omhoog te trekken naar me onderrug. Is dit echt normaal gezien het pijnlijkste gebied nou best ver vanaf de inject plaats ligt?

De pijn lijkt omhoog te trekken naar me onderrug. Is dit echt normaal gezien het pijnlijkste gebied nou best ver vanaf de inject plaats ligt?

Vooral op de pijn blijven focussen. Hele dag flink op letten, wss heb je dan vanavond nog hoofdpijn ook, nog verder van de spot af. Zit het uit, neem een ibuprofen. Als je dat niet aankunt ga je naar de dokter, wij kunnen vanaf hier ook geen ruk zien he.

Verder moet je je niet zo aanstellen en gewoon stoppen als je na elke injectie gaat huilen als een b*ch.

welcome to the darkside :D
is effe wennen ja

Verder moet je je niet zo aanstellen en gewoon stoppen als je na elke injectie gaat huilen als een b*ch.

Zorgen maken over hormonen en het injecteren hiervan en huilen als een b*ch zijn twee verschillende zaken. Goodnight

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

welcome to the darkside :D
is effe wennen ja

Dankjewel!! Heb er zin in

Zorgen maken over hormonen en het injecteren hiervan en huilen als een b*ch zijn twee verschillende zaken. Goodnight

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Dankjewel!! Heb er zin in

Niet te snel stressen. Gewoon goed in de gaten houden. Maar verwacht dat het na iets meer dan week wel weg trekt. Waarschijnlijk heb je de volgende paar keer nog wel last en wordt telkens minder.

Denk persoonlijk dat ts het niet meer gaat redden

Maat van mij had dit ook na zn eerste inject 2 week geleden, trok ook naar de onderrug maar verdween na de derde dag weer, na de 2e inject ging het al makkelijker en was het alleen beurs gevoel.

Op de tanden bijten en weer door gaan, hoort erbij :)

Maat van mij had dit ook na zn eerste inject 2 week geleden, trok ook naar de onderrug maar verdween na de derde dag weer, na de 2e inject ging het al makkelijker en was het alleen beurs gevoel.

Op de tanden bijten en weer door gaan, hoort erbij :)

Dankjewel! Het is ook totaal niet dat ik met de pijn zit maar ik maak me er ''druk'' om omdat het toch me eerste kuur is en ik graag wil dat alles goed verloopt.

De pijn is al wat minder alleen is de plek nu wat opgezwollen.

alles is gezegd, wil je alleen 1 tip geven die ik ook geef aan me maatjes die vragen of ik wil prikken, prik zelf het stelt niks voor en pas als je de armen en rug van coleman hebt kom je niet meer goed bij je eigen bips.
Want wat als je maatje ineens doodziek is, op vakantie gaat etc ook als hij hem erin steekt en een zenuwprikt zal hij te lang doordrukken terwijl je zelf de naald bij het in de buurt komen van de zenuw er al uit trekt.
sterkte.

Hey Ymir, alles kits achter de rits?

Hoe is het met de tokkie uit de AAS sectie. Kan je normaal communiceren of is alles kits achter de rits zonder spelfouten zo ongeveer je max?

Maar verder geef ik mijn fout ruimtelijk toe, ik dacht dat UG labs bespreken verboden was maar ja er gebreurd geen **** dus ga je gang. Ja ik deed het reporten! (je had overigens gelijk dat het genoemde lab g2g is.....ik heb wel 100x op het punt gestaan om het merk te vragen in diversen topics) Maar dat mag dus niet volgens de regels maar **** IT als regels zelfs na dagen niet nageleefd worden. (is navy soms ziek)

alles is gezegd, wil je alleen 1 tip geven die ik ook geef aan me maatjes die vragen of ik wil prikken, prik zelf het stelt niks voor en pas als je de armen en rug van coleman hebt kom je niet meer goed bij je eigen bips.
Want wat als je maatje ineens doodziek is, op vakantie gaat etc ook als hij hem erin steekt en een zenuwprikt zal hij te lang doordrukken terwijl je zelf de naald bij het in de buurt komen van de zenuw er al uit trekt.
sterkte.

Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik zelf ga injecten.

Mijn onderrug is momenteel nog harder/ meer gezwollen als eerst....

Hoe is het met de tokkie uit de AAS sectie. Kan je normaal communiceren of is alles kits achter de rits zonder spelfouten zo ongeveer je max?

Maar verder geef ik mijn fout ruimtelijk toe, ik dacht dat UG labs bespreken verboden was maar ja er gebreurd geen **** dus ga je gang. Ja ik deed het reporten! (je had overigens gelijk dat het genoemde lab g2g is.....ik heb wel 100x op het punt gestaan om het merk te vragen in diversen topics) Maar dat mag dus niet volgens de regels maar **** IT als regels zelfs na dagen niet nageleefd worden. (is navy soms ziek)

Mijn spelling is prima hoor, de jouwe daarentegen :(

De pijn is nogsteeds aanwezig, het is wel verminderd maar de zwelling is erg toegenomen. Morgen tijd voor inject 2. Zal ik deze gewoon zetten of nietk

Terug
Naar boven