MuscleMeat

Pijn in knokkels

SiR ROUND

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
2m02
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Vanwege een operatie aan twee klauwtenen, ben ik nu ca. 5 weken niet bij fitness geweest. Ik heb tussendoor wel geprobeerd 1 x per week thuis wat te trainen.

Nu heb ik echter last van m'n knokkels. Vooral m'n linker wijsvinger (bij de hand dus).

Is dit ontwenning? Ben ik te ver gegaan met gewicht thuis (spieren doen het prima, voelt niet te zwaar).

Klinkt dit iemand bekent in de oren?

Zo nee, dan hoop ik dat het beter gaat als ik weer begin over een week of twee (dan zijn de pinnen uit de tenen). Als het blijft moet ik toch maar eens een onderzoekje laten doen.

Balen, het gaat net zo lekker. :mad:

wat zijn klauwtenen?

mischien een verkeerde draai gemaakt met je hand ?
vroeger veel vingers geknakt ?
ergens tegen aan geslagen zonder het te merken ?

ik had zelf pas ook last van me rechter middel vinger ben langs een dokter geweest zij dat ik een verkeerde draai had gemaakt ligt gekneusd 2 weekjes rust voor die hand en was weer weg

• Topic Starter Topic Starter
Last in beide handen. Voel het eigenlijk niet met gewone dingen, maar fijne bewegingen zoals sokken aantrekken bij de kleine doen enorm zeer. Vooral zijwaartse druk op de vingers lijkt wel.

Nu ben ik hypermobiel in de vingers, dus dat kan makkelijk de oorzaak zijn, vind het alleen erg vreemd dat ik er na een paar weken tussenuit last van heb gekregen.

ik zou zeggen gewoon even aan kijken houd het langer dan 2 weken aan even langs een dokter te gaan en laten checken

Thx. Ik wacht inderdaad maar even af. Volgende week vrijdag pinnen eruit en hopelijk snel weer in de schoenen en op naar de sportschool.

Update:

Raar maar waar, de dag nadat de pinnen uit m'n tenen gehaald zijn, voelden mijn vingers al beter aan.

Zeg het maar, toeval, drukpunten of lichaamsvreemd materiaal...

Ben in ieder geval blij, begon behoorlijk depri te worden.

Update:

Raar maar waar, de dag nadat de pinnen uit m'n tenen gehaald zijn, voelden mijn vingers al beter aan.

Zeg het maar, toeval, drukpunten of lichaamsvreemd materiaal...

Ben in ieder geval blij, begon behoorlijk depri te worden.

ah grote kans dat de pinnen tegen je zenuwen aan hebben gedrukt aangezien er zeer veel door je voet heen lopen

goed te horen dat het beter gaat ;)

Terug
Naar boven