AndroidHealthClinic

Pijn in mijn dijbeen!

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Gisteren eerste injectie korte esters...
en vandaag weet ik niet wat me overkomt, had al direct de indruk na het injecteren dat ik meer pijn had aan mijn dijbil.
Maar nu vandaag kan amper stappen van de pijn, als ik even gezeten heb rechtstaan is een hel! Door mijn been gaan regelmatig.

Heeft iemand hier wat uitleg over?
Kan het mss zijn omdat het to much ml's zijn voor mijn dijbil? Zit toch al aan 4.5ml per keer.

4.5ml zou voor mij echt teveel zijn, en ik heb toch aardig wat spek op mn benen.

Neem ibu 200/400mg en dan kan je weer wat.

Korte esters doen nou eenmaal pijn.
Wat neem je eigenlijk dat je 4,5ml per keer zet?

Dat is indd best veel. Om de dag is dat toch al gauw 13 ml pw.
Ik zet max 2 ml in me benen.. En dan pw..

• Topic Starter Topic Starter
Korte esters doen nou eenmaal pijn.
Wat neem je eigenlijk dat je 4,5ml per keer zet?

150mg mast p eod

150mg tren a eod

150mg test p eod

100mg/ml

150ml/ 1.5ml = 4.5ml totaal

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 16:27 ----------

Dat is indd best veel. Om de dag is dat toch al gauw 13 ml pw.
Ik zet max 2 ml in me benen.. En dan pw..

Ja mijn lange deed ik ook in mijn benen 3ml 2x pw.

Dat was goed te doen geen last gehad..

Maar nu :s!!

4.5ml zou voor mij echt teveel zijn, en ik heb toch aardig wat spek op mn benen.

Neem ibu 200/400mg en dan kan je weer wat.

Hebben mensen hier aandelen ibuprofen ofzo? :D
Word wel gretig aangeraden hier.

Zou toch eerst kijken wat paracetamol en/of aspirine doet, als je echt wat tegen de pijn wilt (moet) nemen.

Hebben mensen hier aandelen ibuprofen ofzo? :D
Word wel gretig aangeraden hier.

Zou toch eerst kijken wat paracetamol en/of aspirine doet, als je echt wat tegen de pijn wilt (moet) nemen.

Ja ik ga even aanzien tot morgen. Moet zegge het is geen normale pijn, klaag niet snel maar dit is echt wel niet aangenaam!

Net rug/achterkant schouders getraind was een hel zoals gewoonlijk, maar nu 10x erger :D! Nu heb ik precies overal zo een ontstekend gevoel raar :s

Paracetamol is een pijnstiller, ibuprofen is een ontstekingsremmer, niet te vergelijken.

Ibuprofen is een pijnstiller met ontstekingsremmende eigenschappen.
Paracetamol is pijnstiller zonder anti-inflammatoir effect.

TS word een ibuprofen pijnstiller aangeraden, terwijl niet eens zeker is of bijvoorbeeld paracetamol afdoende zal werken, beetje apart advies, zeker omdat TS ook nog test zet, wat voor een hogere pijngrens zou moeten zorgen, zeker na verloop van tijd.

4.5 ml is wel een flinke hoeveelheid, zou dat reserveren voor in de glute, tenzij je echt enorme spieren elders hebt zitten.

Laatst bewerkt:
Flinke hoeveelheid 4.5 ml in de been, ik zet zelf 3 ml en vond het al best veel.

150mg mast p eod

150mg tren a eod

150mg test p eod

100mg/ml

150ml/ 1.5ml = 4.5ml totaal

gouden combinatie bro :) dacht al dat het zoiets was hehe
Maar goed, je moet er effe aan wennen, duurde bij mij ook even maar nu heb ik totaal geen pijnlijke plekken meer.

Ja het is dus niet over, zoals ik wel verwacht had!

Toch maar de ibupro proberen...

Aangezien het volgens mij wel ontstoken is.

Of is dit niet aan te raden tijdens een kuur en best eerst met gewone pijnstiller proberen zoals utrechter zegt??

Als het ontstoken is kan je beter naar een arts gaan.
Ibuprofen is een pijnstiller met ontstekingsremmende eigenschappen, maar zal waarschijnlijk geen goede keus zijn om de ontsteking te bestrijden.

De pijn maskeren met ibuprofen moet je eigenlijk ook niet willen, want dan ga je misschien een belangrijk doktersbezoek uitstellen, is voor een dokter ook moeilijker om een diagnose te stellen als je al vol zit met pijnstillers.

Pas als je weet van hoe of wat zou ik eventueel wat tegen de pijn nemen.
Begin met 4x daags 1000 mg paracetamol, werkt dat niet afdoende, dan kan je eventueel een andere pijnstiller erbij nemen.
Paracetamol gaat na verloop van tijd wel beter werken, als je het langer neemt, maar pijnstillers werken altijd minder goed als je ze neemt wanneer je al pijn hebt.

Terug
Naar boven